Pagina's

woensdag 24 februari 2016

Cards, bags & boxes is geboren ...

Goede middag iedereen

Ik heb een beetje groot nieuws te melden  . Sinds maandag is de bevalling ingeleid van Cards, bags & boxes :) De vermoedelijke geboorte is voorzien voor begin volgende week :p

 Nu kunnen jullie niet volgen zeker ? Wel, ik ga een bijberoepje starten. Ik ga proberen om mijn hobby iets meer uit te bouwen en daarom ga ik starten in bijberoep. Tegenwoordig word je in Belgie op alles gecontroleerd, zelfs als je iets verkoopt op Kapaza hebben ze je in't vizier. Ik wil absoluut in orde zijn, dus heb ik een ondernemingsnummer aangevraagd, dan kan ik mijn webwinkeltje fatsoenlijk uitbouwen, maar ook meer deelnemen aan marktjes, mss workshopjes organiseren in de toekomst. We zien wel . 

Best allemaal een beetje spannend. Ik ga ook proberen om geen twintig sociale media te gelijk te combineren, want da's gedoemd om te mislukken. Dus ik ga het houden op een facebookpagina en mijn webwinkeltje . 

Ik ga zeker jullie nog volgen, en ik zal zeker proberen hier af en toe nog eens iets te posten. 

Dikke zoen
Ilse

7 opmerkingen:

  1. Spannend, succes met deze onderneming!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd Ilse ... Ik ben benieuw ... spannend !
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Da's een hele stap! Veel succes Ilse!
    groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw !! Ik wens je super veel succes !! O ja , je vroeg me onlangs met wat ik kleurde : copicstiften , die vind ik super om mee te werken !
    Liefs Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Những cách chống muỗi đơn giản hiệu quả nhất tại nhà là gì đây hẳn là thông tin những ai đang tìm hiểu thông tin về cách chống muỗi quan tâm. Bởi việc chống muỗi tại nhà như thế nào hiệu quả thì không phải ai cũng có kinh nghiệm. Thông tin bài viết này chúng tôi sẽ chia sẻ tới bạn một số cách hay chống muỗi tại nhà. Cùng tham khảo để có thông tin cùng cửa lưới Hoàng Minh cho mình nhé
    Top những cách chống muỗi đơn giản hiệu quả nhất tại nhà

    BeantwoordenVerwijderen

Dank jullie wel voor de leuke berichtjes. Het is altijd leuk om ze te lezen.
Tot ziens,
Ilse
x