Pagina's

donderdag 12 februari 2015

Computer boy

Dag iedereen

Momenteel zit ik thuis met een zieke zoon dus tussen de dagdagelijkse dingen door is er dan net iets meer tijd voor een kaartje te plaatsen.

Het kaartje dat ik jullie vandaag ga laten zien, is er eentje die op het lijf van mijn bijna 12 jarige zoon geschreven is. Hij is ook zo gek op zijn Xbox :)

Ik heb een online workshop gevolgd bij Nicole . Ik heb een Silhouette in huis, maar ik voelde dat je er veel meer kon uithalen, dan de dingen die ik ermee kan. Dus besloot ik een workshop Design with your Silhouette te volgen. Resultaat is deze mooie zelfgemaakte kaartjesvorm . Het hoeft niet altijd een saai vierkantig kaartje te zijn hé .

Het gebruikt materiaal :

- cardstock van Stampin Up : basis grey en lost lagoon
- paperpad van Lili of the Valley
- artpad van Lili of the Valley ( ingekleurde stempelafdrukjes )
- tagdie van Magnolia
- bloemen van Wild Orchid Craft
- parels van de Action

Ik heb altijd schrik dat ik aan overkill doe aan bloemen en dergelijke. Dus voor mijn doen zijn dit al megaveel bloemen die je hier ziet.


Hopelijk vinden jullie het een leuk kaartje.

Bedankt om langs te komen.

Creatieve groetjes van Ilse

2 opmerkingen:

  1. Hey Ilse,

    Ook van mij, welkom in blogland. Ik wordt morgen volger van je (van thuis uit, lukt niet tijdens mijn middagpauze op mijn werkpc)
    Ik stuur je tevens morgen een mailtje ivm SU. (ben vanavond niet thuis)
    Je start is alvast veelbelovend... kom zeker nog meer langs om een kijkje te nemen.

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Welkom bij de bloggers Ilse ! Leuk dat je mijn blog al gevonden hebt, ik ga die van jou ook volgen hoor ! Heel mooi kaartje trouwens ! Ik hoop dat je zoon vlug genezen is ! Groetjes Enny

    BeantwoordenVerwijderen

Dank jullie wel voor de leuke berichtjes. Het is altijd leuk om ze te lezen.
Tot ziens,
Ilse
x