Pagina's

zaterdag 21 februari 2015

Challenge # 174 Freshly Made Sketches

Goede morgen iedereen

Het was bij mij zeer lang geleden, maar ik heb mijn aquarel kleurpotloden nog eens boven gehaald . Ik nog een deel Edwin en Tilda's klaar gestempeld liggen, en aan gezien het vakantie was ...

Met dit kaartje doe ik mee aan de Challenge bij Freshly Made Sketches. De sketch was heel mooi vond ik. 


Dit is wat ik er van gemaakt heb : 



Gebruikte materialen :
- real red en whisper white cardstock van SU
- stempel Magnolia
- embosfolder van Darice
- Birthday uit kit van Cards and Wishes
- knoopjes Boekenvoordeel
- doily gemaakt met Silhouette Cameo

Ik vind het allesinds wel een super lief kaartje.
Fijne zaterdag nog iedereen,
Knuffels van Ilse




5 opmerkingen:

  1. Een heel leuke kaart Ilse, tof gedaan ! Ja, in de vakantie (en met wat slecht weer), heb je tijd voor zoiets hé ! Groetjes Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fun birthday card! Glad you shared it at FMS!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg schattig kaartje Ilse !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Very fun card! Love that textured background! The red stands out so nicely! Thanks for joining us this week at Freshly Made Sketches!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk kaartje Ilse!
    Inderdaad Ilse ik heb ook de trotse eigenaresse van een Silhouette Cameo, ik hem ruim 3 jaar en ik gebruik hem eigenlijk wel voor ieder project, zou hem niet willen missen!


    gr.LOuise

    BeantwoordenVerwijderen

Dank jullie wel voor de leuke berichtjes. Het is altijd leuk om ze te lezen.
Tot ziens,
Ilse
x