Pagina's

Posts tonen met het label Silhouete Cameo. Alle posts tonen
Posts tonen met het label Silhouete Cameo. Alle posts tonen

zaterdag 4 april 2015

Nog een baby kaartje

Goede avond iedereen

Ik ben weer in de prijzen gevallen. Ik was eerste bij de maart challenge bij Scrap My Dream . Dus mag ik deze maand gastdesigner zijn. Elke maandag zal er een kaartje van mij op hun blog te zien zijn. Leuk hé !

Vandaag wil ik jullie nog een babykaartje laten zien. Niet te veel prullen en frullen, gewoon een basic kaartje. 



Gebruikte materialen :
- cardstock Wisper White SU
- inkt SU
- baby's first dies + stempels SU
- honinggraad folder Darice
- hoekpons SU
- hoekjes gemaakt met Silhouette
- DSP SU
- deco labels collection SU

Voor morgen alvast een Vrolijk Paasfeest gewenst en niet te veel eikes eten hé mannekes ,-)
Liefs van Ilse

donderdag 2 april 2015

Happy Easter

Goede avond iedereen

Allereerst een van harte welkom aan Sabine, mijn nieuwe volgster. Hopelijk kunnen we elkaar een beetje inspireren.

Onlangs kreeg ik een Paaskaartje in de bus . Ik stuur zelf heel graag en heel veel kaartjes, maar voor Pasen, dat had ik in feite nog nooit gedaan. Ik heb dan ook geen stempels ofzo van Pasen in huis.

Dan maar aan de slag met de Silhouette Cameo. Ik vond een tof bestandje in de Store dat alle elementen van Pasen in zich had : een ei en een haasje. 


Gebruikte materialen :
- cardstock So Saffron van Stampin Up
- cardstock Wisper White van Stampin Up
- pons van Stampin Up ( de naam ontsnapt me even )
- Silhouette Cameo, Silhouette sketch pennen

Fijne avond nog
Ilse
x


donderdag 19 maart 2015

Scrap My dream Challenge Maart

Dag iedereen

Op één van mijn kaartjes liet er mij iemand weten dat er op Scrap My Dream ook een leuke challenge liep. Neem maar eens een kijkje op de blog. 

Deze maand werd er gemaakt met een sketch . Dit heb ik er van gemaakt :


Wat heb ik allemaal gebruikt ?
- cardstock SU
- Moonlight paper stack SU
- Mixed bunch stempelset SU
- Blossem punch SU
- inkt SU
- circle pons SU
- strik gemaakt met Silhouette Cameo

Hi hi, leuk weetje : ik was de aller eerste deelneemster van de challenge ,-)

Fijne avond nog,
Ilse

dinsdag 17 maart 2015

Happy ...

Goede avond iedereen

Wat een lekker weertje vandaag hé, jammer dat ik moest werken :( . Gelukkig is het eerdaags paasvakantie, ik ben echt wel aan verlof toe. Het is echt hectisch bij ons op het werk. En wat is er dan beter om je te ontspannen ? Inderdaad, wat knutselen. 

Deze kaart wil ik met jullie delen : 


Ik vind em wel bijzonder vrolijk geworden, en niet té veel tralala, daar hou ik niet zo van. Hoe ik die strik gemaakt heb ? Wel, met mijn Silhouette Cameo, via Pinterest een afbeelding gezocht, die getraceerd met de Silhouette en voilà, een perfecte strik :).

Ik had de paperstack Moonlight nog niet gebruikt en eigenlijk kan je er prachtige dingen mee maken. Ik vind het zulke mooie kleuren.

Gebruikte materialen :
- witte kaart Action deze keer
- moonlight paperstack SU
- cardstock SU
- happy die van Heidi Swapp
- circle pons SU
- Itty Bitty Accents Punch Pack

Geniet nog van de avond.
Liefs van Ilse

dinsdag 3 maart 2015

Dank u Pinterest !

Dag iedereen

Vinden jullie net als mij ook zo leuk om inspiratie op te doen op Pinterest ? Ik in alle geval wel. Kan er uren op kijken, zoeken naar mooie dingen .
Onlangs kwam ik dit kaartje er tegen :


Jammer genoeg kon ik niet achterhalen op welke blog het stond, anders had ik de link zeker gedeeld met jullie.
Ik vond het zo een mooi kaartje, dat ik het in feite meteen wou liften. Dus ik ging op zoek in mijn spullen en dit is wat ik er van gemaakt heb :
Gebruikt materiaal:
- whisper white , real red, coastal cabana en crumb cake cardstock
- paperstack fresh prints van SU
- butterfly die van SU
- butterfly pons van Martha Stewart
- gorgeous grunge stempel set
- swirl gemaakt met silhouette cameo
- stempelset K.J.E.G van SU

Hopelijk vinden jullie het even geslaagd dan ik.
Geniet nog van jullie dinsdag,
Liefs van Ilse


zaterdag 21 februari 2015

Challenge # 174 Freshly Made Sketches

Goede morgen iedereen

Het was bij mij zeer lang geleden, maar ik heb mijn aquarel kleurpotloden nog eens boven gehaald . Ik nog een deel Edwin en Tilda's klaar gestempeld liggen, en aan gezien het vakantie was ...

Met dit kaartje doe ik mee aan de Challenge bij Freshly Made Sketches. De sketch was heel mooi vond ik. 


Dit is wat ik er van gemaakt heb : 



Gebruikte materialen :
- real red en whisper white cardstock van SU
- stempel Magnolia
- embosfolder van Darice
- Birthday uit kit van Cards and Wishes
- knoopjes Boekenvoordeel
- doily gemaakt met Silhouette Cameo

Ik vind het allesinds wel een super lief kaartje.
Fijne zaterdag nog iedereen,
Knuffels van Ilse