Goede avond iedereen
Ik ben weer in de prijzen gevallen. Ik was eerste bij de maart challenge bij Scrap My Dream . Dus mag ik deze maand gastdesigner zijn. Elke maandag zal er een kaartje van mij op hun blog te zien zijn. Leuk hé !
Vandaag wil ik jullie nog een babykaartje laten zien. Niet te veel prullen en frullen, gewoon een basic kaartje.
Gebruikte materialen :
- cardstock Wisper White SU
- inkt SU
- baby's first dies + stempels SU
- honinggraad folder Darice
- hoekpons SU
- hoekjes gemaakt met Silhouette
- DSP SU
- deco labels collection SU
Voor morgen alvast een Vrolijk Paasfeest gewenst en niet te veel eikes eten hé mannekes ,-)
Liefs van Ilse
.jpg)
.jpg)