Pagina's

Posts tonen met het label on film SU. Alle posts tonen
Posts tonen met het label on film SU. Alle posts tonen

zondag 14 juni 2015

Fijne vadertjesdag pa !

Hallo iedereen

Met dit weer kom ik amper in mijn hobbykamer. We hebben zo een groot intex zwembad, met dit weer moet ne mens niet meer hebben dan af en toe een plonske kunnen doen. Zaaaalig.

Gisteren heb ik mijn early birthday present van mijn man en zoon gekregen : een elektrische fiets. Ik kon hun niet meer volgen als ze gingen fietsen, dus bleef ik altijd lekker thuis met Lara . Maar vanaf nu kan ik dus terug mee. Gisteren een testje gedaan en het ding rijdt verdomd lekker :p

Vandaag laat ik jullie het zakje zien dat ik voor onze pa gemaakt heb. Geen cadeau's voor hem, hij is het gelukkigste met bonnekes van zijn lievelingscaféétje zodat pa en ma daar al es iets kunnen gaan drinken. Dan kopen we toch dat, niet ? Maar wel in een mooi zakje verpakt :p


Gebruikte materialen :
- loonzakje van Cards & Wishes 
- moonlight design paperstack SU
- little letters thinlits dies SU
- mousache die van SU
- on film dies SU
- lint SU
- banner dies SU
- wasknijper Action

Geniet nog van het zonnetje en aan alle papa's een fijne vadertjesdag gewenst ! 

Liefs
Ilse

zondag 7 juni 2015

Let's party

Goede morgen iedereen

Gisteren met onze vrienden een dagje Toverland gedaan. Op de Efteling na - 1 van de leukste pretparken als je het mij vraagt. 

Dit kaartje maakte ik voor de Su-per challenge , het was een kleuren combinatie die je moest maken : blackberry bliss, soft sky en sahara sand . Dit heb ik er van gemaakt : 



Gebruikte materialen :
- cardstock SU : sahara sand, whisper white, blackberry bliss
- stampin markers : sahara sand
- inkt SU : soft sky en blackberry bliss
- moonlight paperstack SU
- Cheerfull Critters stempelset SU ( I love this one :p )
- itty bitty accent pons SU ( bloemetjes ) 
- starbust sayings mal
- mal boekenvoordeel
- uilenpons SU  hartje )
- on film dies SU

Fijne zondag
Ilse

woensdag 3 juni 2015

AW 41 : colours

Dag iedereen

Een dagske recup sé vandaag, samen met het ventje. Wat wasjes en plasjes gedaan, lekkere verse frietjes gemaakt en straks het zwembad klaarzetten voor gebruik. 

Vandaag wil ik jullie mijn kaartje voor de Around te World Stampin Challenge laten zien. De opgave deze keer was een colour challenge. Je moest deze drie kleuren gebruiken : hello honey, - lost lagoon en crisp cantaloup. Jammer genoeg zie ik dat ik te laat ben en dat de blog er mee stopt. Doodjammer ... Maar kwil em jullie het toch nog laten zien. 



Gebruikte materialen :
- witte kaartbasis Action
- cardstock Stampin Up : hello honey, lost lagoon , crisp cantaloup en whisper whiten
- stampin up markers : lost lagoon , crisp cantaloup
- on film dies Stampin up
- Cheerfull Critters stempelset Stampin Up
- uilenpons Stampin Up voor het hartje.

Fijne woensdag iedereen !
Liefs
Ilse
x

vrijdag 24 april 2015

Celebrate


Goede namiddag iedereen

Wat een lekker weertje . De zoon heeft geluk, ze gingen vandaag op schoolreis naar Planckendaal, idaal weertje nu voor de kinderen!

Vandaag wil ik jullie dit kaartje laten zien. Ik kwam een gelijkaardig op Pinterest tegen, heb het wat aangepast en dit is het mijne geworden :



Gebruikte materialen :
- cardstock SU
- gorgeous grunge stempel SU
- kaartbasis Action
- petal parade stempel SU
- petal pons SU
- inkt SU
- celebrate today stempel SU
- on film dies SU

Fijn weekend,
Ilse

dinsdag 24 maart 2015

# 343 Sketch Saturday

Goede avond iedereen

Vandaag de ganse dag opleiding gehad : invorderingen van belasting . Boeiende materie hé :p . Ik ben dus mentaal op van mij te concentreren .

Van't weekend nog een kaartje gemaakt om deel te nemen aan de Sketch Saturday Challenge.

Dit is em geworden :


Gebruikte materialen :
- cardstock SU
- DSP SU
- on film dies SU
- inkt SU
- hoekpons SU
- pennants SU
- You brighten my day SU
- sequins eigen voorraad

Veel succes aan alle deelnemers.
Fijne avond nog,
Liefs van Ilse