Pagina's

Posts tonen met het label petal pons SU. Alle posts tonen
Posts tonen met het label petal pons SU. Alle posts tonen

zondag 17 mei 2015

Happy day

Goede middag iedereen

Als ne mens zo een paar extra dagen thuis is, dan is er toch net altijd iets meer tijd om tussen door wat te freubelen hé. 

Gisteren avond maakte ik de Happy Day kaart. De Birthday is er af gelaten omdat ik mijn klein stempeltje niet meer vond van de Petite Pairs . Dat is ook als je zoveel hebt, dan mis legt ne mens al eens iets hé. 


Gebruikte materialen :
- kaartbasis Action
- cardstock SU : real red, crumb cake, bermuda bay, whisper white
- label framelits SU
- happy die van Heidi Swapp
- day komt uit best day ever stempelset ( sab 2015 )
- petal punch SU
- fresh prints paperstack SU
- gorgeous grunge SU
- knopen boekenvoordeel

Fijne namiddag nog,
Ilse

vrijdag 24 april 2015

Celebrate


Goede namiddag iedereen

Wat een lekker weertje . De zoon heeft geluk, ze gingen vandaag op schoolreis naar Planckendaal, idaal weertje nu voor de kinderen!

Vandaag wil ik jullie dit kaartje laten zien. Ik kwam een gelijkaardig op Pinterest tegen, heb het wat aangepast en dit is het mijne geworden :



Gebruikte materialen :
- cardstock SU
- gorgeous grunge stempel SU
- kaartbasis Action
- petal parade stempel SU
- petal pons SU
- inkt SU
- celebrate today stempel SU
- on film dies SU

Fijn weekend,
Ilse

vrijdag 17 april 2015

Happy Blooming Birthday !

Goede avond iedereen,

Amaai, wat zijn we dat goede weer snel gewend hé ! Ik heb het al serieus koud momenteel.
Dus wat kunnen we dan beter doen dan een kaartje maken waar je gelijk vrolijk van wordt en het warm van krijgt. En voilà, dit is het resultaat.



Gebruikte materialen :
- kaartbasis Action
- Let's get away Project Life Card Collection
- blossem pons SU
- circle pons SU
- petal pons SU
- Flower Patch stempelset SU
- inkt SU

Fijne avond nog,
Liefs
Ilse

maandag 16 februari 2015

Twee vliegen in 1 klap

Goede morgen iedereen

Met dit kaartje doe ik mee aan 2 challenges : de Cheerful Sketches Challenge en Team Utopia Challenge . Bij de sketches blog werd er een sketch gegeven en bij de andere blog moest je werken rond het kleurrijke logo . 

Dit heb ik er van gemaakt :


Gebruikte materialen :
- cardstock SU : crushed curry en bermuday bay
- DSP SU Birthday Bash Specialty
- markers SU : coastal cabana en coral red ( wegens het niet hebben van de juiste kleuren ) 
- petal pons
- Cheerful Critters stempelset
- lint van Cards and Wishes
- button van SU

Hopelijk vinden jullie het mooi.
Geniet nog van jullie dag,
Ilse

zondag 15 februari 2015

Mijn creatieve zoon ...

Goede morgen iedereen

Gisteren zaten Tibo en ik gezellig in de hobbykamer te knutselen . Al mijn materiaal stond ter zijner beschikking :) : de cameo, de slice, de bowdabra, de cuttlebug en de massa's papier, stempels en prulletjes. We zijn samen toch een hele tijd bezig geweest, hij aan zijn project en ik aan het mijne. 

Dit is wat hij er van gemaakt heeft : 


Materiaal dat hij gebruikt heeft :
- cardstock coastal cabana SU
- DSP Retro fresh van SU
- stempelset Cheerfull Critters
- markers SU : coastal cabana en crumb cake
- petal parade stempelset SU
- petal pons SU
- lint van Ava

Dat heeft mijn zoontje mooi gedaan hé, niet?
Fijne zondag iedereen
Liefs van Ilse