Pagina's

Posts tonen met het label Heidi Swapp. Alle posts tonen
Posts tonen met het label Heidi Swapp. Alle posts tonen

zondag 17 mei 2015

Happy day

Goede middag iedereen

Als ne mens zo een paar extra dagen thuis is, dan is er toch net altijd iets meer tijd om tussen door wat te freubelen hé. 

Gisteren avond maakte ik de Happy Day kaart. De Birthday is er af gelaten omdat ik mijn klein stempeltje niet meer vond van de Petite Pairs . Dat is ook als je zoveel hebt, dan mis legt ne mens al eens iets hé. 


Gebruikte materialen :
- kaartbasis Action
- cardstock SU : real red, crumb cake, bermuda bay, whisper white
- label framelits SU
- happy die van Heidi Swapp
- day komt uit best day ever stempelset ( sab 2015 )
- petal punch SU
- fresh prints paperstack SU
- gorgeous grunge SU
- knopen boekenvoordeel

Fijne namiddag nog,
Ilse

dinsdag 7 april 2015

Deelname Utopia Challenge

Goede avond iedereen,

Morgen nog een half dagske sé en ik ben een weekske thuis ... Zalig, zal me es goed doen. Ik heb al veel plannen zenne ,-)

De Utopia Challenge staat deze keer ook in het thema van - hoe kan je het raden - de lente . Als ik aan de lente denk, dan is het eerst waar ik aan kan denken vrolijke kleurtjes.

Dit is dan ook mijn deelname :




Gebruikte materialen : 
Let’s Get Away Project Life Card Collection uit de tijdelijke
 cataloog ( zowel het grote achtergrond papier als het witte kaartje  
 met oranje rand )
- knopen SU ( gratis best day SAB )
- whisper white cardstock
- birthday stempel van SU
- happy die van Heidi Swapp

En meer moet da niet zien vind ik :) :) 
Liefs
Ilse

maandag 9 maart 2015

# 351 Sketch Saturday

Goede avond iedereen

Iedereen genoten van het stralende weer gisteren ? Wij hier alvat met volle teugen hoor :p

Vandaag zou ik jullie mijn deelname aan de Sketch Saturday Challenge willen laten zien. De sketch vond ik echt tof om mee te werken, niet zo heel moeilijk ook niet.


Dit heb ik er van gemaakt : 



Als ik heel eerlijk mag zijn, ik ben verliefd op dit kaartje . Ik vind het echt een van de mooiste dingen die ik al gemaakt heb.

Wat heb ik gebruikt ?
Inderdaad, niet heel veel SU deze keer maar wel :

- cardstock Crumb cake SU
- Heidi Swapp : 
  • Wanderlust paperpad
  • Wanderlust wood veneer arrows
  • Wanderlust binder paper packs
  • Wanderlust make pretty stuff
  • Die cut Happy
- plakparels Action

Succes aan alle deelnemers en een fijne avond nog,
Liefs van Ilse x