Goede middag iedereen
Als ne mens zo een paar extra dagen thuis is, dan is er toch net altijd iets meer tijd om tussen door wat te freubelen hé.
Gisteren avond maakte ik de Happy Day kaart. De Birthday is er af gelaten omdat ik mijn klein stempeltje niet meer vond van de Petite Pairs . Dat is ook als je zoveel hebt, dan mis legt ne mens al eens iets hé.
Gebruikte materialen :
- kaartbasis Action
- cardstock SU : real red, crumb cake, bermuda bay, whisper white
- label framelits SU
- happy die van Heidi Swapp
- day komt uit best day ever stempelset ( sab 2015 )
- petal punch SU
- fresh prints paperstack SU
- gorgeous grunge SU
- knopen boekenvoordeel
Fijne namiddag nog,
Ilse
.jpg)
.jpg)
