Pagina's

Posts tonen met het label gorgeous grunge SU. Alle posts tonen
Posts tonen met het label gorgeous grunge SU. Alle posts tonen

zondag 17 mei 2015

Happy day

Goede middag iedereen

Als ne mens zo een paar extra dagen thuis is, dan is er toch net altijd iets meer tijd om tussen door wat te freubelen hé. 

Gisteren avond maakte ik de Happy Day kaart. De Birthday is er af gelaten omdat ik mijn klein stempeltje niet meer vond van de Petite Pairs . Dat is ook als je zoveel hebt, dan mis legt ne mens al eens iets hé. 


Gebruikte materialen :
- kaartbasis Action
- cardstock SU : real red, crumb cake, bermuda bay, whisper white
- label framelits SU
- happy die van Heidi Swapp
- day komt uit best day ever stempelset ( sab 2015 )
- petal punch SU
- fresh prints paperstack SU
- gorgeous grunge SU
- knopen boekenvoordeel

Fijne namiddag nog,
Ilse

woensdag 29 april 2015

Den tijd van de Vormsels en de Lentefeesten ...

Dag iedereen

Hier ben ik nog eens. Nu is het de tijd van de Vormsels en de Lentefeesten. Tibo zijn schoolmakkers hebben hun Vormsel al gedaan. Tibo zijn lenteviering is zaterdag 2 mei in de school, onze feest is 9 mei.

Voor zijn beste makkers heb ik een kaartje gemaakt om hun te feliciteren met hun Vormsel. Toch een hele stap hé .


Gebruikte materialen :
- kaartbasis van de Action
- cardstock van Stampin Up ( behalve paarse )
- stempelset Gorgeouss Grunge van Stampin Up
- word bubbles framelits dies van Stampin Up
- Little letters thinlits dies van Stampin Up
- inkt van Stampin Up
- real red lint van Stampin Up
- rhinestones Action

Geniet nog van jullie avond,
Ilse


vrijdag 24 april 2015

Celebrate


Goede namiddag iedereen

Wat een lekker weertje . De zoon heeft geluk, ze gingen vandaag op schoolreis naar Planckendaal, idaal weertje nu voor de kinderen!

Vandaag wil ik jullie dit kaartje laten zien. Ik kwam een gelijkaardig op Pinterest tegen, heb het wat aangepast en dit is het mijne geworden :



Gebruikte materialen :
- cardstock SU
- gorgeous grunge stempel SU
- kaartbasis Action
- petal parade stempel SU
- petal pons SU
- inkt SU
- celebrate today stempel SU
- on film dies SU

Fijn weekend,
Ilse

zondag 19 april 2015

lift #85!

Hallo iedereen 

Wat een leuke challenge weer op de Lift Challenge blog . Ik kon niet anders dan gewoon meedoen.  Ik vond het zo een leuke kaart geworden, maar ik ben best wel trots op mijn lift ook. Hier komt ie dan : 



Gebruikte materialen : 
- witte kaartbasis action
- Moonlight paperstack SU
- lost lagoon, helo honeu, basis grey cardstock SU
- starbust framelits SU
- gorgeous grunge stempelset SU
- vlinderpons Martha Stewart
- celebrate today stempelset SU
- bakerstwine Cards & wishes
- hoekpons SU
- essential hardware clips SU

Fijne zondag nog,
Liefs van Ilse

zondag 5 april 2015

retrosketches #159

Dag iedereen

Leuke Paasdag gehad vandaag ? Gelukkig was het na de middag toch een beetje warmer hé, konden we buiten van het zonnetje genieten.

Vandaag wil ik jullie mijn deelname voor de challenge van Retro Sketches laten zien. Ik vond het een heel toffe sketch, is dit is wat ik er van gemaakt heb :




Gebruikte materialen :
- whisper white, melon mambo en coastal cabana cardstock SU
- melon mambo inkt SU
- banner pons SU
- hoekjes pons SU
- sassy saluation stempelset SU
- georgeous grunge stempelset SU
- in colours sequins SU
- coastal cabana lint SU ( van SAB actie ) 

Ik vind het allesinds wel geslaagd, al zeg ik het zelf :p
Fijne Paasavond nog,
Liefs van Ilse


woensdag 11 maart 2015

To a great friend ...

Dag iedereen

Vandaag heb ik een echte baaldag : hoofdpijn, moe, zich moeten verder slepen. Bovendien heeft de zoon dat morgen nog een super moeilijke toets van wo waar hij graag een beetje hulp bij heeft, pfff.

Toch wou ik jullie dit kaartje laten zien . Ik had het gemaakt voor een challenge maar ik was te laat om het in te dienen. Jammer, want ik vond het wel een leuk kaartje.



Beetje jammer dat ik mijn stempel wat scheef gezet heb. Maar ja, dat heeft zo zijn charme zeker ,-)

Gebruikt materiaal :
- kaartbasis van whisper white cardstock SU
- retro fresh dsp SU
- butterfly die van SU
- stempelset Gorgeous grunge ( vlekken )
- inkt van SU
- simply wonderful SALE A BRATION stempelset

Fijne woensdagnamiddag nog !
Liefs van Ilse

dinsdag 3 maart 2015

Dank u Pinterest !

Dag iedereen

Vinden jullie net als mij ook zo leuk om inspiratie op te doen op Pinterest ? Ik in alle geval wel. Kan er uren op kijken, zoeken naar mooie dingen .
Onlangs kwam ik dit kaartje er tegen :


Jammer genoeg kon ik niet achterhalen op welke blog het stond, anders had ik de link zeker gedeeld met jullie.
Ik vond het zo een mooi kaartje, dat ik het in feite meteen wou liften. Dus ik ging op zoek in mijn spullen en dit is wat ik er van gemaakt heb :
Gebruikt materiaal:
- whisper white , real red, coastal cabana en crumb cake cardstock
- paperstack fresh prints van SU
- butterfly die van SU
- butterfly pons van Martha Stewart
- gorgeous grunge stempel set
- swirl gemaakt met silhouette cameo
- stempelset K.J.E.G van SU

Hopelijk vinden jullie het even geslaagd dan ik.
Geniet nog van jullie dinsdag,
Liefs van Ilse


zaterdag 21 februari 2015

# 77 Challenge SU-per Challenges

Hallo hallo 

Hier ben ik weer voor de tweede keer vandaag. Aangezien het toch een superdruilerige dag is, het huishouden netjes is gedaan en de zoon en de man op de pc aant het kijken zijn hoe onze Lucca Brecel het doet in de snooker, heb ik weer dapper van de gelegenheid gebruik gemaakt om nog es wat te knutselen.

Al bloggend kwam ik deze challege tegen van SU-per Challenges. Deze keer was het een kleurencombinatie die je moest gebruiken op je kaartje : 

Dit is wat ik er van gemaakt heb :


Ik hoop dat het wat duidelijk is want het was al een beetje donker toen ik deze foto heb genomen. 

Gebruikte materialen :
- lost lagoon en crumb cake cardstock SU
- tangelo twist inkt SU
- DSP Birthday Bash Specialty SU
- butterfly die SU
- KJEG stempelset nederlandstalig SU
- gorgeous grunge stempelset SU

Het is een heel eenvoudig kaartje geworden, maar ik ben er toch content van.
Veel succes aan alle deelnemers,
Ilse