Pagina's

Posts tonen met het label moonlight designer series paperstack. Alle posts tonen
Posts tonen met het label moonlight designer series paperstack. Alle posts tonen

zondag 26 juli 2015

Sprinkles of Life : # 3 : de wolk

Goede morgen iedereen

En we zijn denk ik bij de laatste mogelijkheid van het fantastische set Sprinkles of Life . Je kan er dus ook een wolk mee maken, en er zitten enkele leuke tekst stempels bij. Met deze kaart ga ik nog eens meedoen aan de challenge van Sketch Saturday . Het was best wel een leuke sketch die er werd uitgewerkt. 


Gebruikte materialen : 

- Tree Builder Punch
- cardstock Hello Honey , whisper white Stampin Up
- moonlight paper stack papier
- hello honey lint
- inkt Stampin Up
- witte kaartbasis Action
- kleine circle punch
- wolkjesembosfolder Darice
Punch Corner Project Life

Fijne dag nog iedereen !
Liefs
Ilse
x

zondag 14 juni 2015

Fijne vadertjesdag pa !

Hallo iedereen

Met dit weer kom ik amper in mijn hobbykamer. We hebben zo een groot intex zwembad, met dit weer moet ne mens niet meer hebben dan af en toe een plonske kunnen doen. Zaaaalig.

Gisteren heb ik mijn early birthday present van mijn man en zoon gekregen : een elektrische fiets. Ik kon hun niet meer volgen als ze gingen fietsen, dus bleef ik altijd lekker thuis met Lara . Maar vanaf nu kan ik dus terug mee. Gisteren een testje gedaan en het ding rijdt verdomd lekker :p

Vandaag laat ik jullie het zakje zien dat ik voor onze pa gemaakt heb. Geen cadeau's voor hem, hij is het gelukkigste met bonnekes van zijn lievelingscaféétje zodat pa en ma daar al es iets kunnen gaan drinken. Dan kopen we toch dat, niet ? Maar wel in een mooi zakje verpakt :p


Gebruikte materialen :
- loonzakje van Cards & Wishes 
- moonlight design paperstack SU
- little letters thinlits dies SU
- mousache die van SU
- on film dies SU
- lint SU
- banner dies SU
- wasknijper Action

Geniet nog van het zonnetje en aan alle papa's een fijne vadertjesdag gewenst ! 

Liefs
Ilse

zondag 7 juni 2015

Let's party

Goede morgen iedereen

Gisteren met onze vrienden een dagje Toverland gedaan. Op de Efteling na - 1 van de leukste pretparken als je het mij vraagt. 

Dit kaartje maakte ik voor de Su-per challenge , het was een kleuren combinatie die je moest maken : blackberry bliss, soft sky en sahara sand . Dit heb ik er van gemaakt : 



Gebruikte materialen :
- cardstock SU : sahara sand, whisper white, blackberry bliss
- stampin markers : sahara sand
- inkt SU : soft sky en blackberry bliss
- moonlight paperstack SU
- Cheerfull Critters stempelset SU ( I love this one :p )
- itty bitty accent pons SU ( bloemetjes ) 
- starbust sayings mal
- mal boekenvoordeel
- uilenpons SU  hartje )
- on film dies SU

Fijne zondag
Ilse

zondag 19 april 2015

lift #85!

Hallo iedereen 

Wat een leuke challenge weer op de Lift Challenge blog . Ik kon niet anders dan gewoon meedoen.  Ik vond het zo een leuke kaart geworden, maar ik ben best wel trots op mijn lift ook. Hier komt ie dan : 



Gebruikte materialen : 
- witte kaartbasis action
- Moonlight paperstack SU
- lost lagoon, helo honeu, basis grey cardstock SU
- starbust framelits SU
- gorgeous grunge stempelset SU
- vlinderpons Martha Stewart
- celebrate today stempelset SU
- bakerstwine Cards & wishes
- hoekpons SU
- essential hardware clips SU

Fijne zondag nog,
Liefs van Ilse

donderdag 19 maart 2015

Scrap My dream Challenge Maart

Dag iedereen

Op één van mijn kaartjes liet er mij iemand weten dat er op Scrap My Dream ook een leuke challenge liep. Neem maar eens een kijkje op de blog. 

Deze maand werd er gemaakt met een sketch . Dit heb ik er van gemaakt :


Wat heb ik allemaal gebruikt ?
- cardstock SU
- Moonlight paper stack SU
- Mixed bunch stempelset SU
- Blossem punch SU
- inkt SU
- circle pons SU
- strik gemaakt met Silhouette Cameo

Hi hi, leuk weetje : ik was de aller eerste deelneemster van de challenge ,-)

Fijne avond nog,
Ilse

dinsdag 17 maart 2015

Happy ...

Goede avond iedereen

Wat een lekker weertje vandaag hé, jammer dat ik moest werken :( . Gelukkig is het eerdaags paasvakantie, ik ben echt wel aan verlof toe. Het is echt hectisch bij ons op het werk. En wat is er dan beter om je te ontspannen ? Inderdaad, wat knutselen. 

Deze kaart wil ik met jullie delen : 


Ik vind em wel bijzonder vrolijk geworden, en niet té veel tralala, daar hou ik niet zo van. Hoe ik die strik gemaakt heb ? Wel, met mijn Silhouette Cameo, via Pinterest een afbeelding gezocht, die getraceerd met de Silhouette en voilà, een perfecte strik :).

Ik had de paperstack Moonlight nog niet gebruikt en eigenlijk kan je er prachtige dingen mee maken. Ik vind het zulke mooie kleuren.

Gebruikte materialen :
- witte kaart Action deze keer
- moonlight paperstack SU
- cardstock SU
- happy die van Heidi Swapp
- circle pons SU
- Itty Bitty Accents Punch Pack

Geniet nog van de avond.
Liefs van Ilse

zaterdag 7 maart 2015

# 79 Challenge SU-per Challenges

Hallo iedereen

Op SU-per Challenges staat er deze keer een leuke sketch . Je moet duidelijke SU producten gebruiken, maar dat is in mijn geval het probleem zo niet :p . Dat is het voordeel als je al een behoorlijke SUper collectie hebt opgebouwd hé hi hi

Dit is mijn inzending geworden :


Wat heb ik allemaal gebruikt ?
- cardstock SU : hello honey, lost lagoon & smokey slate
- paperstack SU Moonlight designer Series ,
- baby's first dies SU
- 2 verschillende circle ponsen SU
- K.J.E.G stempelset SU

Veel succes aan alle deelnemers!
Fijne zaterdag nog,
Liefs van Ilse