Pagina's

Posts tonen met het label Punch Corner Project Life. Alle posts tonen
Posts tonen met het label Punch Corner Project Life. Alle posts tonen

zondag 26 juli 2015

Sprinkles of Life : # 3 : de wolk

Goede morgen iedereen

En we zijn denk ik bij de laatste mogelijkheid van het fantastische set Sprinkles of Life . Je kan er dus ook een wolk mee maken, en er zitten enkele leuke tekst stempels bij. Met deze kaart ga ik nog eens meedoen aan de challenge van Sketch Saturday . Het was best wel een leuke sketch die er werd uitgewerkt. 


Gebruikte materialen : 

- Tree Builder Punch
- cardstock Hello Honey , whisper white Stampin Up
- moonlight paper stack papier
- hello honey lint
- inkt Stampin Up
- witte kaartbasis Action
- kleine circle punch
- wolkjesembosfolder Darice
Punch Corner Project Life

Fijne dag nog iedereen !
Liefs
Ilse
x

woensdag 22 juli 2015

Sprinkles of Life : # 2 : de boom

Dag iedereen

Vandaag is de zoon zijn voetbalkamp begonnen , 4 dagen van vrij intensief voetballen. Hij ligt hier al pietdood in de zetel, zo moe was hij van al dat voetballen :) Niks gewoon hé , die jeugd van tegenwoordig. Das iets heel anders dan fifa spelen op de xbox hi hi hi .

Onder het motto " belofte maakt schuld ", hier mijn tweede kaartje dat ik gemaakt heb met het fantastische set Sprinkles of Life van Stampin Up .

Benieuwd wat jullie er deze keer van vinden : 



Gebruikte materialen : 
- Sprinkles Of Life Photopolymer Stamp Set
Cherry On Top Designer Series Paper Stack
Cherry On Top 8-1/2" X 11" Cardstock Assortment Pack
Punch Corner Project Life
- inkt Stampi n Up
-  cirkle pons
- hout embosfolder Darice

Fijne avond nog iedereen,
Liefs van Ilse
xxs

zondag 19 juli 2015

Sprinkles of Life : # 1 : het ijsje

Goede namiddag iedereen

Vandaag nog een zeer creatieve namiddag gehad, al zeg ik het zelf. Ik bestelde zo snel de nieuwe Stampin Up catalogus uit was, het wondermooie stempelset Sprinkles of Life met de daarbij horende pons. Op mijn Pinterest bord had ik al heel wat mooie zaken gepind die gemaakt werden met deze kei leuke set, maar zelf iets doen, dat was er nog niet van gekomen. 

Eigenlijk is het een ongelooflijke mooi set, waar je héél véél verschillende dingen mee kan maken. Vandaag wil ik jullie mijn eerste uitwerking laten zien : de stempelset gebruikt als ijsje

Dit is wat ik er van gemaakt heb :



Gebruikte materialen : 

- Sprinkles Of Life Photopolymer Stamp Set
- kaartbasis Action wit
Cherry On Top Designer Series Paper Stack
Cherry On Top 8-1/2" X 11" Cardstock Assortment Pack
Punch Corner Project Life
- inkt Stampi n Up


Hopelijk vinden jullie em even leuk geworden dan ik. Maak er nog een fijne avond van en geniet van de vakantie !
Liefs
Ilse