Vandaag nog een zeer creatieve namiddag gehad, al zeg ik het zelf. Ik bestelde zo snel de nieuwe Stampin Up catalogus uit was, het wondermooie stempelset Sprinkles of Life met de daarbij horende pons. Op mijn Pinterest bord had ik al heel wat mooie zaken gepind die gemaakt werden met deze kei leuke set, maar zelf iets doen, dat was er nog niet van gekomen.
Eigenlijk is het een ongelooflijke mooi set, waar je héél véél verschillende dingen mee kan maken. Vandaag wil ik jullie mijn eerste uitwerking laten zien : de stempelset gebruikt als ijsje
Dit is wat ik er van gemaakt heb :
Gebruikte materialen :
- Sprinkles Of Life Photopolymer Stamp Set
- kaartbasis Action wit
- Cherry On Top Designer Series Paper Stack
- Cherry On Top 8-1/2" X 11" Cardstock Assortment Pack
- Punch Corner Project Life
- inkt Stampi n Up
Hopelijk vinden jullie em even leuk geworden dan ik. Maak er nog een fijne avond van en geniet van de vakantie !
Liefs
Ilse
