Dag iedereen
Vandaag is de zoon zijn voetbalkamp begonnen , 4 dagen van vrij intensief voetballen. Hij ligt hier al pietdood in de zetel, zo moe was hij van al dat voetballen :) Niks gewoon hé , die jeugd van tegenwoordig. Das iets heel anders dan fifa spelen op de xbox hi hi hi .
Onder het motto " belofte maakt schuld ", hier mijn tweede kaartje dat ik gemaakt heb met het fantastische set Sprinkles of Life van Stampin Up .
Benieuwd wat jullie er deze keer van vinden :
Gebruikte materialen :
- Sprinkles Of Life Photopolymer Stamp Set
- Cherry On Top Designer Series Paper Stack
- Cherry On Top 8-1/2" X 11" Cardstock Assortment Pack
- Punch Corner Project Life
- inkt Stampi n Up
- cirkle pons
- hout embosfolder Darice
Fijne avond nog iedereen,
Liefs van Ilse
xxs

