Pagina's

Posts tonen met het label circle pons SU. Alle posts tonen
Posts tonen met het label circle pons SU. Alle posts tonen

zondag 26 juli 2015

Sprinkles of Life : # 3 : de wolk

Goede morgen iedereen

En we zijn denk ik bij de laatste mogelijkheid van het fantastische set Sprinkles of Life . Je kan er dus ook een wolk mee maken, en er zitten enkele leuke tekst stempels bij. Met deze kaart ga ik nog eens meedoen aan de challenge van Sketch Saturday . Het was best wel een leuke sketch die er werd uitgewerkt. 


Gebruikte materialen : 

- Tree Builder Punch
- cardstock Hello Honey , whisper white Stampin Up
- moonlight paper stack papier
- hello honey lint
- inkt Stampin Up
- witte kaartbasis Action
- kleine circle punch
- wolkjesembosfolder Darice
Punch Corner Project Life

Fijne dag nog iedereen !
Liefs
Ilse
x

woensdag 22 juli 2015

Sprinkles of Life : # 2 : de boom

Dag iedereen

Vandaag is de zoon zijn voetbalkamp begonnen , 4 dagen van vrij intensief voetballen. Hij ligt hier al pietdood in de zetel, zo moe was hij van al dat voetballen :) Niks gewoon hé , die jeugd van tegenwoordig. Das iets heel anders dan fifa spelen op de xbox hi hi hi .

Onder het motto " belofte maakt schuld ", hier mijn tweede kaartje dat ik gemaakt heb met het fantastische set Sprinkles of Life van Stampin Up .

Benieuwd wat jullie er deze keer van vinden : 



Gebruikte materialen : 
- Sprinkles Of Life Photopolymer Stamp Set
Cherry On Top Designer Series Paper Stack
Cherry On Top 8-1/2" X 11" Cardstock Assortment Pack
Punch Corner Project Life
- inkt Stampi n Up
-  cirkle pons
- hout embosfolder Darice

Fijne avond nog iedereen,
Liefs van Ilse
xxs

vrijdag 17 april 2015

Happy Blooming Birthday !

Goede avond iedereen,

Amaai, wat zijn we dat goede weer snel gewend hé ! Ik heb het al serieus koud momenteel.
Dus wat kunnen we dan beter doen dan een kaartje maken waar je gelijk vrolijk van wordt en het warm van krijgt. En voilà, dit is het resultaat.



Gebruikte materialen :
- kaartbasis Action
- Let's get away Project Life Card Collection
- blossem pons SU
- circle pons SU
- petal pons SU
- Flower Patch stempelset SU
- inkt SU

Fijne avond nog,
Liefs
Ilse

dinsdag 14 april 2015

MtS Sketch 067

Goede morgen iedereen

Vandaag en morgen geven ze stralend weer ! Dus snel even laptoppen en dan genieten van het zonnetje met zoon, hond en konijnen ( ventje is jammer genoeg werken ) .

Dit is mijn deelname voor Match the Sketch . Het was weer een leuke sketch om mee te werken. En de klasgenoot van mijn zoon was jarig, dus twee vliegen in een klap.  




Gebruikte materialen :
- cardstock SU
- DSP best day SU ( gratis SAB )
- button SU ( gratis SAB ) 
- circle pons SU
- ponponnekes lint SU
- big day stempelset SU ( gratis SAB ) 

Geniet van het zonneke !
Liefs
Ilse

maandag 30 maart 2015

Van harte gefeliciteerd


Hallo, goede avond iedereen

Hier zijn we dan, terug van ons weekendje Port Zélande ! Jammer dat we niet zo'n geweldig weer hadden. Vrijdag was het zalig, zaterdag al net een tikkel minder, om zondag te besluiten met rotweer :p

Dit kaartje wil ik nog met jullie delen. Dat Retro Fresh designpapier vind ik echt mooi, je kan er zo veel leuke dingen mee doen, en gebruiken voor zoveel verschillende gelegenheden.

Deze keer een verjaardagskaartje.





Gebruikt materiaal :
- Retro Fresh DSP SU
- crumb cake SU
- baked brown sugar bakerstwine SU
- cirkel pons SU
- sier paperclipje SU

Nog een creatieve avond iedereen,
Liefs van Ilse
x

donderdag 19 maart 2015

Scrap My dream Challenge Maart

Dag iedereen

Op één van mijn kaartjes liet er mij iemand weten dat er op Scrap My Dream ook een leuke challenge liep. Neem maar eens een kijkje op de blog. 

Deze maand werd er gemaakt met een sketch . Dit heb ik er van gemaakt :


Wat heb ik allemaal gebruikt ?
- cardstock SU
- Moonlight paper stack SU
- Mixed bunch stempelset SU
- Blossem punch SU
- inkt SU
- circle pons SU
- strik gemaakt met Silhouette Cameo

Hi hi, leuk weetje : ik was de aller eerste deelneemster van de challenge ,-)

Fijne avond nog,
Ilse

dinsdag 17 maart 2015

Happy ...

Goede avond iedereen

Wat een lekker weertje vandaag hé, jammer dat ik moest werken :( . Gelukkig is het eerdaags paasvakantie, ik ben echt wel aan verlof toe. Het is echt hectisch bij ons op het werk. En wat is er dan beter om je te ontspannen ? Inderdaad, wat knutselen. 

Deze kaart wil ik met jullie delen : 


Ik vind em wel bijzonder vrolijk geworden, en niet té veel tralala, daar hou ik niet zo van. Hoe ik die strik gemaakt heb ? Wel, met mijn Silhouette Cameo, via Pinterest een afbeelding gezocht, die getraceerd met de Silhouette en voilà, een perfecte strik :).

Ik had de paperstack Moonlight nog niet gebruikt en eigenlijk kan je er prachtige dingen mee maken. Ik vind het zulke mooie kleuren.

Gebruikte materialen :
- witte kaart Action deze keer
- moonlight paperstack SU
- cardstock SU
- happy die van Heidi Swapp
- circle pons SU
- Itty Bitty Accents Punch Pack

Geniet nog van de avond.
Liefs van Ilse

zaterdag 7 maart 2015

# 79 Challenge SU-per Challenges

Hallo iedereen

Op SU-per Challenges staat er deze keer een leuke sketch . Je moet duidelijke SU producten gebruiken, maar dat is in mijn geval het probleem zo niet :p . Dat is het voordeel als je al een behoorlijke SUper collectie hebt opgebouwd hé hi hi

Dit is mijn inzending geworden :


Wat heb ik allemaal gebruikt ?
- cardstock SU : hello honey, lost lagoon & smokey slate
- paperstack SU Moonlight designer Series ,
- baby's first dies SU
- 2 verschillende circle ponsen SU
- K.J.E.G stempelset SU

Veel succes aan alle deelnemers!
Fijne zaterdag nog,
Liefs van Ilse

zondag 1 maart 2015

# 89 Friday Sketch Challenge

Goede morgen iedereen

Vandaag wil ik jullie mijn deelname aan de challenge van Friday Sketch Challenge laten zien. Ik vond de schets ( die je terugvindt als je op de bloglink klikt ) heel mooi en vrij eenvoudig om te maken.

Onder het motto : gebruik eerst eens op wat je allemaal liggen hebt voor je weer iets nieuws koopt ;), heb ik het mooie DSP van Retro Fresh van Stampin Up nog eens boven gehaald . Dit is het resultaat geworden:


Gebruikte materialen :
- coastal cabana, backed brown sugar en tangelo twist cardstock van Stampin Up
- DSP Retro Fresh van Stampin Up
- Perfect Pennants stempelset van Stampin Up
- Blossem pons SU
- circle pons SU
- banner dies SU
- button SU
- bakery twine SU

Ik ben echt tevreden van het resultaat !
Fijne zondag nog,
Liefs van Ilse

vrijdag 27 februari 2015

Twee weken om zeer snel te vergeten ...

Dag iedereen

Het is een tijdje stil geweest, hier op mijn blogje. We hebben twee zeer zware weken achter de rug. Vorige week mijn tante moeten afgeven, deze week mijn peter en volgende week wordt de papa van mijn beste vriendin begraven. Echt heavy om te dragen.

Dit kaartje maakte ik al steun voor de familie :




Gebruikte materialen :
- whisper white en black cardstock van SU
- designpapier van Imaginisce 
- stempelset love & sympathy van SU
- grootste cirkelpons SU
- embosfolder van Cuttlebug

Genieten van het leven mensen, zo veel als je maar kan en met volle teugen!

Liefs van Ilse