Goede morgen iedereen
En we zijn denk ik bij de laatste mogelijkheid van het fantastische set Sprinkles of Life . Je kan er dus ook een wolk mee maken, en er zitten enkele leuke tekst stempels bij. Met deze kaart ga ik nog eens meedoen aan de challenge van Sketch Saturday . Het was best wel een leuke sketch die er werd uitgewerkt.
Gebruikte materialen :
- Tree Builder Punch
- cardstock Hello Honey , whisper white Stampin Up
- moonlight paper stack papier
- hello honey lint
- inkt Stampin Up
- witte kaartbasis Action
- kleine circle punch
- wolkjesembosfolder Darice
- Punch Corner Project Life
Fijne dag nog iedereen !
Liefs
Ilse
x


.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
