Pagina's

Posts tonen met het label Baby's first dies SU. Alle posts tonen
Posts tonen met het label Baby's first dies SU. Alle posts tonen

zondag 31 mei 2015

#TGIFC05 Remix!

Hallo iedereen

Al bloghoppend kwam ik op deze blog : TGIF Challenges . Het leek me leuk om aan hun vijfde challenges eens mee te doen . Wat die challenge juist is, kan je vinden op hun blog.

Dit is alvast mijn bijdrage :



Gebruikte materialen :
- kaartbasis Action
- cardstock SU : whiper white, coral calypso, crushed curry
- inkt SU : pool party, crushes curry
- dies : baby's first, label collection
- pons : hoekpons, uilenpons ( voor kleine hartje ) 
- stempels SU : something for the baby, petite pairs

Fijne zondag iedereen.
Liefs
Ilse

zaterdag 4 april 2015

Nog een baby kaartje

Goede avond iedereen

Ik ben weer in de prijzen gevallen. Ik was eerste bij de maart challenge bij Scrap My Dream . Dus mag ik deze maand gastdesigner zijn. Elke maandag zal er een kaartje van mij op hun blog te zien zijn. Leuk hé !

Vandaag wil ik jullie nog een babykaartje laten zien. Niet te veel prullen en frullen, gewoon een basic kaartje. 



Gebruikte materialen :
- cardstock Wisper White SU
- inkt SU
- baby's first dies + stempels SU
- honinggraad folder Darice
- hoekpons SU
- hoekjes gemaakt met Silhouette
- DSP SU
- deco labels collection SU

Voor morgen alvast een Vrolijk Paasfeest gewenst en niet te veel eikes eten hé mannekes ,-)
Liefs van Ilse

maandag 30 maart 2015

Van harte gefeliciteerd


Hallo, goede avond iedereen

Hier zijn we dan, terug van ons weekendje Port Zélande ! Jammer dat we niet zo'n geweldig weer hadden. Vrijdag was het zalig, zaterdag al net een tikkel minder, om zondag te besluiten met rotweer :p

Dit kaartje wil ik nog met jullie delen. Dat Retro Fresh designpapier vind ik echt mooi, je kan er zo veel leuke dingen mee doen, en gebruiken voor zoveel verschillende gelegenheden.

Deze keer een verjaardagskaartje.





Gebruikt materiaal :
- Retro Fresh DSP SU
- crumb cake SU
- baked brown sugar bakerstwine SU
- cirkel pons SU
- sier paperclipje SU

Nog een creatieve avond iedereen,
Liefs van Ilse
x

zaterdag 7 maart 2015

# 79 Challenge SU-per Challenges

Hallo iedereen

Op SU-per Challenges staat er deze keer een leuke sketch . Je moet duidelijke SU producten gebruiken, maar dat is in mijn geval het probleem zo niet :p . Dat is het voordeel als je al een behoorlijke SUper collectie hebt opgebouwd hé hi hi

Dit is mijn inzending geworden :


Wat heb ik allemaal gebruikt ?
- cardstock SU : hello honey, lost lagoon & smokey slate
- paperstack SU Moonlight designer Series ,
- baby's first dies SU
- 2 verschillende circle ponsen SU
- K.J.E.G stempelset SU

Veel succes aan alle deelnemers!
Fijne zaterdag nog,
Liefs van Ilse