Pagina's

Posts tonen met het label bakerstwine SU. Alle posts tonen
Posts tonen met het label bakerstwine SU. Alle posts tonen

maandag 14 december 2015

Beschuit met muisjes ...

Goede morgen iedereen

Afgelopen weekend nog wat aan de knutsel geweest. Ik heb nog een reeksje van geboortekaartjes gemaakt. Kwestie van een beetje voorraad te hebben hé.

Dit heb ik vooral met restjes papier gemaakt. Ik ben een enorme fan van het Retro Fresh DSP van Stampin Up. Ik doe geen enkel reepje weg, want je weet maar nooit dat je het ooit nog kan gebruiken hé.


Gebruikte materialen :
- kraftkleurige basiskaarten Action
- Retro Fresh DSP van Stampin Up
- baby's first stempelsets + bijpassende dies van Stampin Up
- cardstock van Stampin Up
- inkt Stampin Up
- sequins van Stampin Up

Fijne dag nog iedereen.
Liefs
Ilse

maandag 30 maart 2015

Van harte gefeliciteerd


Hallo, goede avond iedereen

Hier zijn we dan, terug van ons weekendje Port Zélande ! Jammer dat we niet zo'n geweldig weer hadden. Vrijdag was het zalig, zaterdag al net een tikkel minder, om zondag te besluiten met rotweer :p

Dit kaartje wil ik nog met jullie delen. Dat Retro Fresh designpapier vind ik echt mooi, je kan er zo veel leuke dingen mee doen, en gebruiken voor zoveel verschillende gelegenheden.

Deze keer een verjaardagskaartje.





Gebruikt materiaal :
- Retro Fresh DSP SU
- crumb cake SU
- baked brown sugar bakerstwine SU
- cirkel pons SU
- sier paperclipje SU

Nog een creatieve avond iedereen,
Liefs van Ilse
x