Goede morgen iedereen
Afgelopen weekend nog wat aan de knutsel geweest. Ik heb nog een reeksje van geboortekaartjes gemaakt. Kwestie van een beetje voorraad te hebben hé.
Dit heb ik vooral met restjes papier gemaakt. Ik ben een enorme fan van het Retro Fresh DSP van Stampin Up. Ik doe geen enkel reepje weg, want je weet maar nooit dat je het ooit nog kan gebruiken hé.
Gebruikte materialen :
- kraftkleurige basiskaarten Action
- Retro Fresh DSP van Stampin Up
- baby's first stempelsets + bijpassende dies van Stampin Up
- cardstock van Stampin Up
- inkt Stampin Up
- sequins van Stampin Up
Fijne dag nog iedereen.
Liefs
Ilse

