Pagina's

Posts tonen met het label geboortekaartje. Alle posts tonen
Posts tonen met het label geboortekaartje. Alle posts tonen

maandag 14 december 2015

Beschuit met muisjes ...

Goede morgen iedereen

Afgelopen weekend nog wat aan de knutsel geweest. Ik heb nog een reeksje van geboortekaartjes gemaakt. Kwestie van een beetje voorraad te hebben hé.

Dit heb ik vooral met restjes papier gemaakt. Ik ben een enorme fan van het Retro Fresh DSP van Stampin Up. Ik doe geen enkel reepje weg, want je weet maar nooit dat je het ooit nog kan gebruiken hé.


Gebruikte materialen :
- kraftkleurige basiskaarten Action
- Retro Fresh DSP van Stampin Up
- baby's first stempelsets + bijpassende dies van Stampin Up
- cardstock van Stampin Up
- inkt Stampin Up
- sequins van Stampin Up

Fijne dag nog iedereen.
Liefs
Ilse

dinsdag 18 augustus 2015

Welkom Sterre

Goede morgen allemaal 

Vandaag dag 2 van mijne congéé payéé :) Super blij ben ik, op het werk begon het me echt te veel te worden, dringend nood aan verlof. En dan nu eindelijk drie weken thuis ! 

Verlof betekent extra tijd om te klussen ( binnen en buiten ) maar ook wat extra tijd om te genieten, om de dingen te doen die je leuk vindt.

Vandaag een kaartje voor de geboorte van Sterre , het zesde kindje van een vriendin van mij . 


Gebruikte materialen :

- roze cardstock Boekenvoordeel
- whisper white cardstock Stampin Up
- corner punch Stampin Up
- designpapier van kweet de naam niet meer
- baby's first framelits
- little letters thinlits
- electric paper piercing Stampin up
- paper piercind tool Stampin Up
- Stampin' pierce mat Stampin Up

Verder ben ik bezig aan het opgebruiken van mijn voorraad aangezien ik al een mega lijst heb uit de nieuwe holiday cataloog :) Dus ik ga proberen om elke dag een ander kerstkaartje te laten zien, met oudere materialen. 

Heel veel liefs en een prettige dinsdag,
Ilse
xxx