Pagina's

Posts tonen met het label inkt SU. Alle posts tonen
Posts tonen met het label inkt SU. Alle posts tonen

woensdag 5 augustus 2015

Celebrate ( smack down )

Goede middag iedereen

Hier is de zon al aardig van de partij, hopelijk mag dit nog een tijd zo blijven, want volgende week - vrijdagnamiddag om precies te zijn - begint mijn 3 weken congéé payéé . Graag veel zon en niet te veel regen ,-)

Deze kaart maakte ik nog eens met de leuke smack down techniek. Deze keer wél met heldere kleuren. De zoon maakte me er op attent dat ik iets misprutst had aan de kleurenweergave van mijn ipod, vandaar de fletse weergave . Wel jammer dat de tekststempel er niet zo geweldig uitspringt maar ja ,-) 


Gebruikte materialen :
- cardstock SU
- blossem punch SU
- inkt SU
- lint AVA
- lace & lovely stempelset

Momenteel zijn wij heel hard aan het werken in onze " jungle " . Ons stuk is behoorlijk diep, ongeveer 100 meter . Het achterste deel van onze tuin noemen we dus onze jungle. Vol hoge bomen, doornstruiken, klimop die overal over gegroeid is. Plan is er dus om alles stilletjes aan op ons gemakje wat op te ruimen zodat we bijvoorbeeld na verloop van tijd een tuinhuis erop kunnen zetten en gewoon gras zaaien . 
Enkele sfeerbeelden :




Geniet nog van de zon !
Liefs 
Ilse
xxx

dinsdag 28 juli 2015

Smack down techniek

Goede avond lieve bloggers

Vandaag kwam ik op Facebook een filmpje tegen, gemaakt door mijn maatje Miranda Mols van Stampin Utopia . Ze gaf uitleg over hoe je met de smack down techniek héél snel en eenvoudig mooie achtergrondjes voor je kaartjes kan maken.

Omdat het er allemaal zo poepsimpel uitzag, wou ik direct ook es proberen. Jammer dat de kwaliteit van de foto niet geweldig gelukt is, maar mijn kaart des te beter .

Verbluffend hoe je op zo een eenvoudige manier zulke mooie achtergronden kan maken.

Dit is wat ik er van gemaakt heb : in feite moet je met je stempel een keer gewoon drukken, en de rest van de inkt er gewoon naast smacken, dit een paar keer herhalen tot je een mooie achtergrond hebt. 


De twee kleuren die ik gebruikt heb, zijn gumbal green en real red. Jammer dat het groene niet goed uitkomt op de foto, maar ik wou persé dit aan jullie showen :p

Gebruikte materialen : 

- Butterfly Basics Clear-Mount Stamp Set : daarvan gebuikte ik de varen en de vlinder als achtergrond stempel
Butterflies Thinlits Dies
- rel red , whisper white en gumbal green cardstock
- gumbal green inkt 
- real red lint
- cheerfull critters stempelset 

Geniet nog van jullie avond
Liefs
Ilse

zondag 26 juli 2015

Sprinkles of Life : # 3 : de wolk

Goede morgen iedereen

En we zijn denk ik bij de laatste mogelijkheid van het fantastische set Sprinkles of Life . Je kan er dus ook een wolk mee maken, en er zitten enkele leuke tekst stempels bij. Met deze kaart ga ik nog eens meedoen aan de challenge van Sketch Saturday . Het was best wel een leuke sketch die er werd uitgewerkt. 


Gebruikte materialen : 

- Tree Builder Punch
- cardstock Hello Honey , whisper white Stampin Up
- moonlight paper stack papier
- hello honey lint
- inkt Stampin Up
- witte kaartbasis Action
- kleine circle punch
- wolkjesembosfolder Darice
Punch Corner Project Life

Fijne dag nog iedereen !
Liefs
Ilse
x

woensdag 22 juli 2015

Sprinkles of Life : # 2 : de boom

Dag iedereen

Vandaag is de zoon zijn voetbalkamp begonnen , 4 dagen van vrij intensief voetballen. Hij ligt hier al pietdood in de zetel, zo moe was hij van al dat voetballen :) Niks gewoon hé , die jeugd van tegenwoordig. Das iets heel anders dan fifa spelen op de xbox hi hi hi .

Onder het motto " belofte maakt schuld ", hier mijn tweede kaartje dat ik gemaakt heb met het fantastische set Sprinkles of Life van Stampin Up .

Benieuwd wat jullie er deze keer van vinden : 



Gebruikte materialen : 
- Sprinkles Of Life Photopolymer Stamp Set
Cherry On Top Designer Series Paper Stack
Cherry On Top 8-1/2" X 11" Cardstock Assortment Pack
Punch Corner Project Life
- inkt Stampi n Up
-  cirkle pons
- hout embosfolder Darice

Fijne avond nog iedereen,
Liefs van Ilse
xxs

zondag 5 juli 2015

Man man man, wat een temperaturen zijn me dat seg !

Hallo iedereen

Neen neen, geen paniek, alles nog steeds in orde hier :p . Alleen met dit weer geraak ik niet aan mijn pc, zelfs niet aan de knutsel. Véél te warm om iets anders te doen buiten met ons luie kont in het zwembad te zitten hi hi.

Deze kaart had ik gemaakt voor mijn vriendinnetje dat - net als ik - dit jaar een nieuwe voordeur heeft gekregen :p . En dat vraagt om een aangepast kaartje hé :


Gebruikte materialen :
- kaartbasis Action
 Cherry on Top Designer Series Paper Stack SU
-  Cherry on Top Cardstock Pack SU
-  inkt SU Cucumber Crush en Watermelon Wonder
-  Memorable Moments stempelset SU
-  sequins lint SU

Geniet nog van het zonneke, dat doen wij met volle teugen ! 


Liefs van Ilse

zondag 7 juni 2015

Let's party

Goede morgen iedereen

Gisteren met onze vrienden een dagje Toverland gedaan. Op de Efteling na - 1 van de leukste pretparken als je het mij vraagt. 

Dit kaartje maakte ik voor de Su-per challenge , het was een kleuren combinatie die je moest maken : blackberry bliss, soft sky en sahara sand . Dit heb ik er van gemaakt : 



Gebruikte materialen :
- cardstock SU : sahara sand, whisper white, blackberry bliss
- stampin markers : sahara sand
- inkt SU : soft sky en blackberry bliss
- moonlight paperstack SU
- Cheerfull Critters stempelset SU ( I love this one :p )
- itty bitty accent pons SU ( bloemetjes ) 
- starbust sayings mal
- mal boekenvoordeel
- uilenpons SU  hartje )
- on film dies SU

Fijne zondag
Ilse

zondag 31 mei 2015

#TGIFC05 Remix!

Hallo iedereen

Al bloghoppend kwam ik op deze blog : TGIF Challenges . Het leek me leuk om aan hun vijfde challenges eens mee te doen . Wat die challenge juist is, kan je vinden op hun blog.

Dit is alvast mijn bijdrage :



Gebruikte materialen :
- kaartbasis Action
- cardstock SU : whiper white, coral calypso, crushed curry
- inkt SU : pool party, crushes curry
- dies : baby's first, label collection
- pons : hoekpons, uilenpons ( voor kleine hartje ) 
- stempels SU : something for the baby, petite pairs

Fijne zondag iedereen.
Liefs
Ilse

zaterdag 23 mei 2015

Verjaardagst(k)aart :)

Goede morgen allemaal

Kennen jullie de Magnolia Doohicky club ? Wel, ik had ingetekend op volume 5 . Dan krijg je enkele maanden daarna het tijdschrift en tussen de 12 en 16 Magnolia mallen in je bus.

Vorige week kreeg ik men pakje netjes thuis afgeleverd. Blijkbaar stond het in het teken van Celebrate (dat weet je niet op voorhand ) . Er zaten van alle mooie mallen bij, maar de verjaardagstaart is het eerste wat ik ermee gemaakt heb .


Wel stoem want na dat mijn kaartje af was, en ik da boekske nog es bezien had, zag ik dat ik mijn blauwe " versiering " andersom had moeten plakken :) hi hi . Dus de volgende keer beter opletten Ilse !

Gebruikte materialen :
- Magnolia Doohicky club volume 5
- kaartbasis Action
- inkt Stampin Up
- whisper white, crumb cake cardstock Stampin Up
- in colour DSP Stampin Up
- sequins in colour Stampin Up
- big day stempelset Stampin Up
- hoekjespons

Fijn verlengd weekend,
Ilse
x



dinsdag 19 mei 2015

tweede kaartje J for Joy !

Goede avond iedereen

Tis hier al ferm koud terug 's avonds, de chauffage heeft al opgestaan om de koude te breken als je zo thuis van werken komt. 
Ik had jullie al verteld dat ik twee kaartjes had voor de Challenge van ABC. Maar omdat ik niet kon kiezen, heb ik mijn zoon en mijn man laten kiezen. Ze kozen voor het eerste kaartje.
Dit is het tweede kaartje : 



Gebruikte materialen :
- kaartbasis Action
- cardstock Stampin Up
- inkt Stampin Up
- deco labels framelits die Stampin Up
- sterren eigen voorraad
- sequins Stampin up
- winter frost speciality DSP Stampin Up
- hoekenpons
- stempelset Joy to the world Stampin Up

Toch ook niet mis he ?
Fijne avond nog,
Ilse
x

donderdag 14 mei 2015

J is for Joy

Goede namiddag iedereen

Vandaag was ik aan het bloghoppen en kwam op de leuke challenge bij ABC Christmas Challenge . De challenge deze keer was J for Joy. Dus snel kijken tussen de kerststempels of ik een stempel had waar Joy in kwam . Ja hoor :)

Dit is het geworden :



Gebruikte materialen : 
- kaartbasis Action
- cardstock Stampin Up : smokey slate en whisper white
- inkt Stampin Up : coastal cabana, smokey slate en bermuda bay
- 1 3/8ste circle pons Stampin Up
- stempel sets Stampin Up : Joy to the world & Cheerfull Christmas
- sterren eigen voorraad
- rhinestones Action 
- zilver lintje Stampin Up
- hoekjespons Stampin Up

Ik heb in feite er 2 gemaakt omdat ik niet kon kiezen. Die zal ik de volgende keer eens laten zien :)

Geniet van het extra lange weekend,
Liefs
Ilse
x

vrijdag 24 april 2015

Celebrate


Goede namiddag iedereen

Wat een lekker weertje . De zoon heeft geluk, ze gingen vandaag op schoolreis naar Planckendaal, idaal weertje nu voor de kinderen!

Vandaag wil ik jullie dit kaartje laten zien. Ik kwam een gelijkaardig op Pinterest tegen, heb het wat aangepast en dit is het mijne geworden :



Gebruikte materialen :
- cardstock SU
- gorgeous grunge stempel SU
- kaartbasis Action
- petal parade stempel SU
- petal pons SU
- inkt SU
- celebrate today stempel SU
- on film dies SU

Fijn weekend,
Ilse

zondag 19 april 2015

lift #85!

Hallo iedereen 

Wat een leuke challenge weer op de Lift Challenge blog . Ik kon niet anders dan gewoon meedoen.  Ik vond het zo een leuke kaart geworden, maar ik ben best wel trots op mijn lift ook. Hier komt ie dan : 



Gebruikte materialen : 
- witte kaartbasis action
- Moonlight paperstack SU
- lost lagoon, helo honeu, basis grey cardstock SU
- starbust framelits SU
- gorgeous grunge stempelset SU
- vlinderpons Martha Stewart
- celebrate today stempelset SU
- bakerstwine Cards & wishes
- hoekpons SU
- essential hardware clips SU

Fijne zondag nog,
Liefs van Ilse

vrijdag 17 april 2015

Happy Blooming Birthday !

Goede avond iedereen,

Amaai, wat zijn we dat goede weer snel gewend hé ! Ik heb het al serieus koud momenteel.
Dus wat kunnen we dan beter doen dan een kaartje maken waar je gelijk vrolijk van wordt en het warm van krijgt. En voilà, dit is het resultaat.



Gebruikte materialen :
- kaartbasis Action
- Let's get away Project Life Card Collection
- blossem pons SU
- circle pons SU
- petal pons SU
- Flower Patch stempelset SU
- inkt SU

Fijne avond nog,
Liefs
Ilse

dinsdag 7 april 2015

Deelname Utopia Challenge

Goede avond iedereen,

Morgen nog een half dagske sé en ik ben een weekske thuis ... Zalig, zal me es goed doen. Ik heb al veel plannen zenne ,-)

De Utopia Challenge staat deze keer ook in het thema van - hoe kan je het raden - de lente . Als ik aan de lente denk, dan is het eerst waar ik aan kan denken vrolijke kleurtjes.

Dit is dan ook mijn deelname :




Gebruikte materialen : 
Let’s Get Away Project Life Card Collection uit de tijdelijke
 cataloog ( zowel het grote achtergrond papier als het witte kaartje  
 met oranje rand )
- knopen SU ( gratis best day SAB )
- whisper white cardstock
- birthday stempel van SU
- happy die van Heidi Swapp

En meer moet da niet zien vind ik :) :) 
Liefs
Ilse

zondag 5 april 2015

retrosketches #159

Dag iedereen

Leuke Paasdag gehad vandaag ? Gelukkig was het na de middag toch een beetje warmer hé, konden we buiten van het zonnetje genieten.

Vandaag wil ik jullie mijn deelname voor de challenge van Retro Sketches laten zien. Ik vond het een heel toffe sketch, is dit is wat ik er van gemaakt heb :




Gebruikte materialen :
- whisper white, melon mambo en coastal cabana cardstock SU
- melon mambo inkt SU
- banner pons SU
- hoekjes pons SU
- sassy saluation stempelset SU
- georgeous grunge stempelset SU
- in colours sequins SU
- coastal cabana lint SU ( van SAB actie ) 

Ik vind het allesinds wel geslaagd, al zeg ik het zelf :p
Fijne Paasavond nog,
Liefs van Ilse


zaterdag 4 april 2015

Nog een baby kaartje

Goede avond iedereen

Ik ben weer in de prijzen gevallen. Ik was eerste bij de maart challenge bij Scrap My Dream . Dus mag ik deze maand gastdesigner zijn. Elke maandag zal er een kaartje van mij op hun blog te zien zijn. Leuk hé !

Vandaag wil ik jullie nog een babykaartje laten zien. Niet te veel prullen en frullen, gewoon een basic kaartje. 



Gebruikte materialen :
- cardstock Wisper White SU
- inkt SU
- baby's first dies + stempels SU
- honinggraad folder Darice
- hoekpons SU
- hoekjes gemaakt met Silhouette
- DSP SU
- deco labels collection SU

Voor morgen alvast een Vrolijk Paasfeest gewenst en niet te veel eikes eten hé mannekes ,-)
Liefs van Ilse

maandag 30 maart 2015

Van harte gefeliciteerd


Hallo, goede avond iedereen

Hier zijn we dan, terug van ons weekendje Port Zélande ! Jammer dat we niet zo'n geweldig weer hadden. Vrijdag was het zalig, zaterdag al net een tikkel minder, om zondag te besluiten met rotweer :p

Dit kaartje wil ik nog met jullie delen. Dat Retro Fresh designpapier vind ik echt mooi, je kan er zo veel leuke dingen mee doen, en gebruiken voor zoveel verschillende gelegenheden.

Deze keer een verjaardagskaartje.





Gebruikt materiaal :
- Retro Fresh DSP SU
- crumb cake SU
- baked brown sugar bakerstwine SU
- cirkel pons SU
- sier paperclipje SU

Nog een creatieve avond iedereen,
Liefs van Ilse
x

dinsdag 24 maart 2015

# 343 Sketch Saturday

Goede avond iedereen

Vandaag de ganse dag opleiding gehad : invorderingen van belasting . Boeiende materie hé :p . Ik ben dus mentaal op van mij te concentreren .

Van't weekend nog een kaartje gemaakt om deel te nemen aan de Sketch Saturday Challenge.

Dit is em geworden :


Gebruikte materialen :
- cardstock SU
- DSP SU
- on film dies SU
- inkt SU
- hoekpons SU
- pennants SU
- You brighten my day SU
- sequins eigen voorraad

Veel succes aan alle deelnemers.
Fijne avond nog,
Liefs van Ilse

zaterdag 21 maart 2015

# 90 Friday Sketch Challenge

Goede namiddag dames

Whoop whoop hebben jullie de badge al zijn blinken op mijn linker rechter sitebar ? Ik was bij de top 3 van de Friday Sketch Challenge.

Dus kunnen we niet anders om nog eens mee te doen hé. Deze keer ook weer een leuke sketch bij Friday Sketch Challenge

Dit is wat ik ervan gemaakt heb :


Deze materialen heb ik gebruikt :
- witte kaartbasis Action
- hoekpons SU
- cardstock en inkt van SU ( baked brown sugar, crisp cantaloupe en pistachio pudding )
- doilly van Cards & wishes
- starbust mallen van SU
- DSP in colours van SU
- in colours sequins van SU
- starbust sayings stempel set

Fijne zaterdag nog iedereen
Liefs van Ilse



donderdag 19 maart 2015

Scrap My dream Challenge Maart

Dag iedereen

Op één van mijn kaartjes liet er mij iemand weten dat er op Scrap My Dream ook een leuke challenge liep. Neem maar eens een kijkje op de blog. 

Deze maand werd er gemaakt met een sketch . Dit heb ik er van gemaakt :


Wat heb ik allemaal gebruikt ?
- cardstock SU
- Moonlight paper stack SU
- Mixed bunch stempelset SU
- Blossem punch SU
- inkt SU
- circle pons SU
- strik gemaakt met Silhouette Cameo

Hi hi, leuk weetje : ik was de aller eerste deelneemster van de challenge ,-)

Fijne avond nog,
Ilse