Pagina's

Posts tonen met het label winter frost speciality DSP SU. Alle posts tonen
Posts tonen met het label winter frost speciality DSP SU. Alle posts tonen

dinsdag 19 mei 2015

tweede kaartje J for Joy !

Goede avond iedereen

Tis hier al ferm koud terug 's avonds, de chauffage heeft al opgestaan om de koude te breken als je zo thuis van werken komt. 
Ik had jullie al verteld dat ik twee kaartjes had voor de Challenge van ABC. Maar omdat ik niet kon kiezen, heb ik mijn zoon en mijn man laten kiezen. Ze kozen voor het eerste kaartje.
Dit is het tweede kaartje : 



Gebruikte materialen :
- kaartbasis Action
- cardstock Stampin Up
- inkt Stampin Up
- deco labels framelits die Stampin Up
- sterren eigen voorraad
- sequins Stampin up
- winter frost speciality DSP Stampin Up
- hoekenpons
- stempelset Joy to the world Stampin Up

Toch ook niet mis he ?
Fijne avond nog,
Ilse
x