Pagina's

Posts tonen met het label sequins SU. Alle posts tonen
Posts tonen met het label sequins SU. Alle posts tonen

zondag 5 juli 2015

Man man man, wat een temperaturen zijn me dat seg !

Hallo iedereen

Neen neen, geen paniek, alles nog steeds in orde hier :p . Alleen met dit weer geraak ik niet aan mijn pc, zelfs niet aan de knutsel. Véél te warm om iets anders te doen buiten met ons luie kont in het zwembad te zitten hi hi.

Deze kaart had ik gemaakt voor mijn vriendinnetje dat - net als ik - dit jaar een nieuwe voordeur heeft gekregen :p . En dat vraagt om een aangepast kaartje hé :


Gebruikte materialen :
- kaartbasis Action
 Cherry on Top Designer Series Paper Stack SU
-  Cherry on Top Cardstock Pack SU
-  inkt SU Cucumber Crush en Watermelon Wonder
-  Memorable Moments stempelset SU
-  sequins lint SU

Geniet nog van het zonneke, dat doen wij met volle teugen ! 


Liefs van Ilse

dinsdag 19 mei 2015

tweede kaartje J for Joy !

Goede avond iedereen

Tis hier al ferm koud terug 's avonds, de chauffage heeft al opgestaan om de koude te breken als je zo thuis van werken komt. 
Ik had jullie al verteld dat ik twee kaartjes had voor de Challenge van ABC. Maar omdat ik niet kon kiezen, heb ik mijn zoon en mijn man laten kiezen. Ze kozen voor het eerste kaartje.
Dit is het tweede kaartje : 



Gebruikte materialen :
- kaartbasis Action
- cardstock Stampin Up
- inkt Stampin Up
- deco labels framelits die Stampin Up
- sterren eigen voorraad
- sequins Stampin up
- winter frost speciality DSP Stampin Up
- hoekenpons
- stempelset Joy to the world Stampin Up

Toch ook niet mis he ?
Fijne avond nog,
Ilse
x