Hallo iedereen
Neen neen, geen paniek, alles nog steeds in orde hier :p . Alleen met dit weer geraak ik niet aan mijn pc, zelfs niet aan de knutsel. Véél te warm om iets anders te doen buiten met ons luie kont in het zwembad te zitten hi hi.
Deze kaart had ik gemaakt voor mijn vriendinnetje dat - net als ik - dit jaar een nieuwe voordeur heeft gekregen :p . En dat vraagt om een aangepast kaartje hé :
Gebruikte materialen :
- kaartbasis Action
- Cherry on Top Designer Series Paper Stack SU
- Cherry on Top Cardstock Pack SU
- inkt SU Cucumber Crush en Watermelon Wonder
- Memorable Moments stempelset SU
- sequins lint SU
Geniet nog van het zonneke, dat doen wij met volle teugen !
Liefs van Ilse


