Pagina's

Posts tonen met het label hoekpons SU. Alle posts tonen
Posts tonen met het label hoekpons SU. Alle posts tonen

zondag 12 juli 2015

Happy 12th Birthday

Goede avond iedereen 

Vandaag toch al iets draaglijkere temperaturen , dus ideaal om toch weer eens achter de knutseltafel te kruipen. Mijn zoon mijn dinsdag naar een BBQ en lasershoot feestje gaan, dat vraagt dan om een centen-envelopje hé.

Dit is wat ik er van gemaakt heb :


Ik vind die papieren paperclipjes zo schattig !

Gebruikte materialen :

Cherry On Top A4 Cardstock Assortment Pack

Whisper white cardstock

Cherry On Top Designer Series Paper Stack

memorable moments stempelset

Punch Corner Project Life

Project Life Paper Clips Thinlits Dies

Project Life Cards & Labels Framelits Dies

Fijne avond nog,
Liefs
Ilse

zondag 7 juni 2015

Let's party

Goede morgen iedereen

Gisteren met onze vrienden een dagje Toverland gedaan. Op de Efteling na - 1 van de leukste pretparken als je het mij vraagt. 

Dit kaartje maakte ik voor de Su-per challenge , het was een kleuren combinatie die je moest maken : blackberry bliss, soft sky en sahara sand . Dit heb ik er van gemaakt : 



Gebruikte materialen :
- cardstock SU : sahara sand, whisper white, blackberry bliss
- stampin markers : sahara sand
- inkt SU : soft sky en blackberry bliss
- moonlight paperstack SU
- Cheerfull Critters stempelset SU ( I love this one :p )
- itty bitty accent pons SU ( bloemetjes ) 
- starbust sayings mal
- mal boekenvoordeel
- uilenpons SU  hartje )
- on film dies SU

Fijne zondag
Ilse

zondag 31 mei 2015

#TGIFC05 Remix!

Hallo iedereen

Al bloghoppend kwam ik op deze blog : TGIF Challenges . Het leek me leuk om aan hun vijfde challenges eens mee te doen . Wat die challenge juist is, kan je vinden op hun blog.

Dit is alvast mijn bijdrage :



Gebruikte materialen :
- kaartbasis Action
- cardstock SU : whiper white, coral calypso, crushed curry
- inkt SU : pool party, crushes curry
- dies : baby's first, label collection
- pons : hoekpons, uilenpons ( voor kleine hartje ) 
- stempels SU : something for the baby, petite pairs

Fijne zondag iedereen.
Liefs
Ilse

zaterdag 23 mei 2015

Verjaardagst(k)aart :)

Goede morgen allemaal

Kennen jullie de Magnolia Doohicky club ? Wel, ik had ingetekend op volume 5 . Dan krijg je enkele maanden daarna het tijdschrift en tussen de 12 en 16 Magnolia mallen in je bus.

Vorige week kreeg ik men pakje netjes thuis afgeleverd. Blijkbaar stond het in het teken van Celebrate (dat weet je niet op voorhand ) . Er zaten van alle mooie mallen bij, maar de verjaardagstaart is het eerste wat ik ermee gemaakt heb .


Wel stoem want na dat mijn kaartje af was, en ik da boekske nog es bezien had, zag ik dat ik mijn blauwe " versiering " andersom had moeten plakken :) hi hi . Dus de volgende keer beter opletten Ilse !

Gebruikte materialen :
- Magnolia Doohicky club volume 5
- kaartbasis Action
- inkt Stampin Up
- whisper white, crumb cake cardstock Stampin Up
- in colour DSP Stampin Up
- sequins in colour Stampin Up
- big day stempelset Stampin Up
- hoekjespons

Fijn verlengd weekend,
Ilse
x



dinsdag 19 mei 2015

tweede kaartje J for Joy !

Goede avond iedereen

Tis hier al ferm koud terug 's avonds, de chauffage heeft al opgestaan om de koude te breken als je zo thuis van werken komt. 
Ik had jullie al verteld dat ik twee kaartjes had voor de Challenge van ABC. Maar omdat ik niet kon kiezen, heb ik mijn zoon en mijn man laten kiezen. Ze kozen voor het eerste kaartje.
Dit is het tweede kaartje : 



Gebruikte materialen :
- kaartbasis Action
- cardstock Stampin Up
- inkt Stampin Up
- deco labels framelits die Stampin Up
- sterren eigen voorraad
- sequins Stampin up
- winter frost speciality DSP Stampin Up
- hoekenpons
- stempelset Joy to the world Stampin Up

Toch ook niet mis he ?
Fijne avond nog,
Ilse
x

donderdag 14 mei 2015

J is for Joy

Goede namiddag iedereen

Vandaag was ik aan het bloghoppen en kwam op de leuke challenge bij ABC Christmas Challenge . De challenge deze keer was J for Joy. Dus snel kijken tussen de kerststempels of ik een stempel had waar Joy in kwam . Ja hoor :)

Dit is het geworden :



Gebruikte materialen : 
- kaartbasis Action
- cardstock Stampin Up : smokey slate en whisper white
- inkt Stampin Up : coastal cabana, smokey slate en bermuda bay
- 1 3/8ste circle pons Stampin Up
- stempel sets Stampin Up : Joy to the world & Cheerfull Christmas
- sterren eigen voorraad
- rhinestones Action 
- zilver lintje Stampin Up
- hoekjespons Stampin Up

Ik heb in feite er 2 gemaakt omdat ik niet kon kiezen. Die zal ik de volgende keer eens laten zien :)

Geniet van het extra lange weekend,
Liefs
Ilse
x

woensdag 29 april 2015

Den tijd van de Vormsels en de Lentefeesten ...

Dag iedereen

Hier ben ik nog eens. Nu is het de tijd van de Vormsels en de Lentefeesten. Tibo zijn schoolmakkers hebben hun Vormsel al gedaan. Tibo zijn lenteviering is zaterdag 2 mei in de school, onze feest is 9 mei.

Voor zijn beste makkers heb ik een kaartje gemaakt om hun te feliciteren met hun Vormsel. Toch een hele stap hé .


Gebruikte materialen :
- kaartbasis van de Action
- cardstock van Stampin Up ( behalve paarse )
- stempelset Gorgeouss Grunge van Stampin Up
- word bubbles framelits dies van Stampin Up
- Little letters thinlits dies van Stampin Up
- inkt van Stampin Up
- real red lint van Stampin Up
- rhinestones Action

Geniet nog van jullie avond,
Ilse


zondag 19 april 2015

lift #85!

Hallo iedereen 

Wat een leuke challenge weer op de Lift Challenge blog . Ik kon niet anders dan gewoon meedoen.  Ik vond het zo een leuke kaart geworden, maar ik ben best wel trots op mijn lift ook. Hier komt ie dan : 



Gebruikte materialen : 
- witte kaartbasis action
- Moonlight paperstack SU
- lost lagoon, helo honeu, basis grey cardstock SU
- starbust framelits SU
- gorgeous grunge stempelset SU
- vlinderpons Martha Stewart
- celebrate today stempelset SU
- bakerstwine Cards & wishes
- hoekpons SU
- essential hardware clips SU

Fijne zondag nog,
Liefs van Ilse

zondag 5 april 2015

retrosketches #159

Dag iedereen

Leuke Paasdag gehad vandaag ? Gelukkig was het na de middag toch een beetje warmer hé, konden we buiten van het zonnetje genieten.

Vandaag wil ik jullie mijn deelname voor de challenge van Retro Sketches laten zien. Ik vond het een heel toffe sketch, is dit is wat ik er van gemaakt heb :




Gebruikte materialen :
- whisper white, melon mambo en coastal cabana cardstock SU
- melon mambo inkt SU
- banner pons SU
- hoekjes pons SU
- sassy saluation stempelset SU
- georgeous grunge stempelset SU
- in colours sequins SU
- coastal cabana lint SU ( van SAB actie ) 

Ik vind het allesinds wel geslaagd, al zeg ik het zelf :p
Fijne Paasavond nog,
Liefs van Ilse


zaterdag 4 april 2015

Nog een baby kaartje

Goede avond iedereen

Ik ben weer in de prijzen gevallen. Ik was eerste bij de maart challenge bij Scrap My Dream . Dus mag ik deze maand gastdesigner zijn. Elke maandag zal er een kaartje van mij op hun blog te zien zijn. Leuk hé !

Vandaag wil ik jullie nog een babykaartje laten zien. Niet te veel prullen en frullen, gewoon een basic kaartje. 



Gebruikte materialen :
- cardstock Wisper White SU
- inkt SU
- baby's first dies + stempels SU
- honinggraad folder Darice
- hoekpons SU
- hoekjes gemaakt met Silhouette
- DSP SU
- deco labels collection SU

Voor morgen alvast een Vrolijk Paasfeest gewenst en niet te veel eikes eten hé mannekes ,-)
Liefs van Ilse

donderdag 2 april 2015

Happy Easter

Goede avond iedereen

Allereerst een van harte welkom aan Sabine, mijn nieuwe volgster. Hopelijk kunnen we elkaar een beetje inspireren.

Onlangs kreeg ik een Paaskaartje in de bus . Ik stuur zelf heel graag en heel veel kaartjes, maar voor Pasen, dat had ik in feite nog nooit gedaan. Ik heb dan ook geen stempels ofzo van Pasen in huis.

Dan maar aan de slag met de Silhouette Cameo. Ik vond een tof bestandje in de Store dat alle elementen van Pasen in zich had : een ei en een haasje. 


Gebruikte materialen :
- cardstock So Saffron van Stampin Up
- cardstock Wisper White van Stampin Up
- pons van Stampin Up ( de naam ontsnapt me even )
- Silhouette Cameo, Silhouette sketch pennen

Fijne avond nog
Ilse
x


dinsdag 24 maart 2015

# 343 Sketch Saturday

Goede avond iedereen

Vandaag de ganse dag opleiding gehad : invorderingen van belasting . Boeiende materie hé :p . Ik ben dus mentaal op van mij te concentreren .

Van't weekend nog een kaartje gemaakt om deel te nemen aan de Sketch Saturday Challenge.

Dit is em geworden :


Gebruikte materialen :
- cardstock SU
- DSP SU
- on film dies SU
- inkt SU
- hoekpons SU
- pennants SU
- You brighten my day SU
- sequins eigen voorraad

Veel succes aan alle deelnemers.
Fijne avond nog,
Liefs van Ilse

zaterdag 21 maart 2015

# 90 Friday Sketch Challenge

Goede namiddag dames

Whoop whoop hebben jullie de badge al zijn blinken op mijn linker rechter sitebar ? Ik was bij de top 3 van de Friday Sketch Challenge.

Dus kunnen we niet anders om nog eens mee te doen hé. Deze keer ook weer een leuke sketch bij Friday Sketch Challenge

Dit is wat ik ervan gemaakt heb :


Deze materialen heb ik gebruikt :
- witte kaartbasis Action
- hoekpons SU
- cardstock en inkt van SU ( baked brown sugar, crisp cantaloupe en pistachio pudding )
- doilly van Cards & wishes
- starbust mallen van SU
- DSP in colours van SU
- in colours sequins van SU
- starbust sayings stempel set

Fijne zaterdag nog iedereen
Liefs van Ilse