Pagina's

Posts tonen met het label DSP in colours SU. Alle posts tonen
Posts tonen met het label DSP in colours SU. Alle posts tonen

zaterdag 23 mei 2015

Verjaardagst(k)aart :)

Goede morgen allemaal

Kennen jullie de Magnolia Doohicky club ? Wel, ik had ingetekend op volume 5 . Dan krijg je enkele maanden daarna het tijdschrift en tussen de 12 en 16 Magnolia mallen in je bus.

Vorige week kreeg ik men pakje netjes thuis afgeleverd. Blijkbaar stond het in het teken van Celebrate (dat weet je niet op voorhand ) . Er zaten van alle mooie mallen bij, maar de verjaardagstaart is het eerste wat ik ermee gemaakt heb .


Wel stoem want na dat mijn kaartje af was, en ik da boekske nog es bezien had, zag ik dat ik mijn blauwe " versiering " andersom had moeten plakken :) hi hi . Dus de volgende keer beter opletten Ilse !

Gebruikte materialen :
- Magnolia Doohicky club volume 5
- kaartbasis Action
- inkt Stampin Up
- whisper white, crumb cake cardstock Stampin Up
- in colour DSP Stampin Up
- sequins in colour Stampin Up
- big day stempelset Stampin Up
- hoekjespons

Fijn verlengd weekend,
Ilse
x



zaterdag 21 maart 2015

# 90 Friday Sketch Challenge

Goede namiddag dames

Whoop whoop hebben jullie de badge al zijn blinken op mijn linker rechter sitebar ? Ik was bij de top 3 van de Friday Sketch Challenge.

Dus kunnen we niet anders om nog eens mee te doen hé. Deze keer ook weer een leuke sketch bij Friday Sketch Challenge

Dit is wat ik ervan gemaakt heb :


Deze materialen heb ik gebruikt :
- witte kaartbasis Action
- hoekpons SU
- cardstock en inkt van SU ( baked brown sugar, crisp cantaloupe en pistachio pudding )
- doilly van Cards & wishes
- starbust mallen van SU
- DSP in colours van SU
- in colours sequins van SU
- starbust sayings stempel set

Fijne zaterdag nog iedereen
Liefs van Ilse