Goede morgen allemaal
Kennen jullie de Magnolia Doohicky club ? Wel, ik had ingetekend op volume 5 . Dan krijg je enkele maanden daarna het tijdschrift en tussen de 12 en 16 Magnolia mallen in je bus.
Vorige week kreeg ik men pakje netjes thuis afgeleverd. Blijkbaar stond het in het teken van Celebrate (dat weet je niet op voorhand ) . Er zaten van alle mooie mallen bij, maar de verjaardagstaart is het eerste wat ik ermee gemaakt heb .
Wel stoem want na dat mijn kaartje af was, en ik da boekske nog es bezien had, zag ik dat ik mijn blauwe " versiering " andersom had moeten plakken :) hi hi . Dus de volgende keer beter opletten Ilse !
Gebruikte materialen :
- Magnolia Doohicky club volume 5
- kaartbasis Action
- inkt Stampin Up
- whisper white, crumb cake cardstock Stampin Up
- in colour DSP Stampin Up
- sequins in colour Stampin Up
- big day stempelset Stampin Up
- hoekjespons
Fijn verlengd weekend,
Ilse
x
