Pagina's

Posts tonen met het label big day stempelset SU. Alle posts tonen
Posts tonen met het label big day stempelset SU. Alle posts tonen

zaterdag 23 mei 2015

Verjaardagst(k)aart :)

Goede morgen allemaal

Kennen jullie de Magnolia Doohicky club ? Wel, ik had ingetekend op volume 5 . Dan krijg je enkele maanden daarna het tijdschrift en tussen de 12 en 16 Magnolia mallen in je bus.

Vorige week kreeg ik men pakje netjes thuis afgeleverd. Blijkbaar stond het in het teken van Celebrate (dat weet je niet op voorhand ) . Er zaten van alle mooie mallen bij, maar de verjaardagstaart is het eerste wat ik ermee gemaakt heb .


Wel stoem want na dat mijn kaartje af was, en ik da boekske nog es bezien had, zag ik dat ik mijn blauwe " versiering " andersom had moeten plakken :) hi hi . Dus de volgende keer beter opletten Ilse !

Gebruikte materialen :
- Magnolia Doohicky club volume 5
- kaartbasis Action
- inkt Stampin Up
- whisper white, crumb cake cardstock Stampin Up
- in colour DSP Stampin Up
- sequins in colour Stampin Up
- big day stempelset Stampin Up
- hoekjespons

Fijn verlengd weekend,
Ilse
x



dinsdag 14 april 2015

MtS Sketch 067

Goede morgen iedereen

Vandaag en morgen geven ze stralend weer ! Dus snel even laptoppen en dan genieten van het zonnetje met zoon, hond en konijnen ( ventje is jammer genoeg werken ) .

Dit is mijn deelname voor Match the Sketch . Het was weer een leuke sketch om mee te werken. En de klasgenoot van mijn zoon was jarig, dus twee vliegen in een klap.  




Gebruikte materialen :
- cardstock SU
- DSP best day SU ( gratis SAB )
- button SU ( gratis SAB ) 
- circle pons SU
- ponponnekes lint SU
- big day stempelset SU ( gratis SAB ) 

Geniet van het zonneke !
Liefs
Ilse