Goede morgen iedereen
Vandaag en morgen geven ze stralend weer ! Dus snel even laptoppen en dan genieten van het zonnetje met zoon, hond en konijnen ( ventje is jammer genoeg werken ) .
Dit is mijn deelname voor Match the Sketch . Het was weer een leuke sketch om mee te werken. En de klasgenoot van mijn zoon was jarig, dus twee vliegen in een klap.
Gebruikte materialen :
- cardstock SU
- DSP best day SU ( gratis SAB )
- button SU ( gratis SAB )
- circle pons SU
- ponponnekes lint SU
- big day stempelset SU ( gratis SAB )
Geniet van het zonneke !
Liefs
Ilse
.jpg)
