Hier is de zon al aardig van de partij, hopelijk mag dit nog een tijd zo blijven, want volgende week - vrijdagnamiddag om precies te zijn - begint mijn 3 weken congéé payéé . Graag veel zon en niet te veel regen ,-)
Deze kaart maakte ik nog eens met de leuke smack down techniek. Deze keer wél met heldere kleuren. De zoon maakte me er op attent dat ik iets misprutst had aan de kleurenweergave van mijn ipod, vandaar de fletse weergave . Wel jammer dat de tekststempel er niet zo geweldig uitspringt maar ja ,-)
Gebruikte materialen :
- cardstock SU
- blossem punch SU
- inkt SU
- lint AVA
- lace & lovely stempelset
Momenteel zijn wij heel hard aan het werken in onze " jungle " . Ons stuk is behoorlijk diep, ongeveer 100 meter . Het achterste deel van onze tuin noemen we dus onze jungle. Vol hoge bomen, doornstruiken, klimop die overal over gegroeid is. Plan is er dus om alles stilletjes aan op ons gemakje wat op te ruimen zodat we bijvoorbeeld na verloop van tijd een tuinhuis erop kunnen zetten en gewoon gras zaaien .
Enkele sfeerbeelden :
Geniet nog van de zon !
Liefs
Ilse
xxx




.jpg)
.jpg)