Pagina's

Posts tonen met het label blossem pons SU. Alle posts tonen
Posts tonen met het label blossem pons SU. Alle posts tonen

woensdag 5 augustus 2015

Celebrate ( smack down )

Goede middag iedereen

Hier is de zon al aardig van de partij, hopelijk mag dit nog een tijd zo blijven, want volgende week - vrijdagnamiddag om precies te zijn - begint mijn 3 weken congéé payéé . Graag veel zon en niet te veel regen ,-)

Deze kaart maakte ik nog eens met de leuke smack down techniek. Deze keer wél met heldere kleuren. De zoon maakte me er op attent dat ik iets misprutst had aan de kleurenweergave van mijn ipod, vandaar de fletse weergave . Wel jammer dat de tekststempel er niet zo geweldig uitspringt maar ja ,-) 


Gebruikte materialen :
- cardstock SU
- blossem punch SU
- inkt SU
- lint AVA
- lace & lovely stempelset

Momenteel zijn wij heel hard aan het werken in onze " jungle " . Ons stuk is behoorlijk diep, ongeveer 100 meter . Het achterste deel van onze tuin noemen we dus onze jungle. Vol hoge bomen, doornstruiken, klimop die overal over gegroeid is. Plan is er dus om alles stilletjes aan op ons gemakje wat op te ruimen zodat we bijvoorbeeld na verloop van tijd een tuinhuis erop kunnen zetten en gewoon gras zaaien . 
Enkele sfeerbeelden :




Geniet nog van de zon !
Liefs 
Ilse
xxx

vrijdag 17 april 2015

Happy Blooming Birthday !

Goede avond iedereen,

Amaai, wat zijn we dat goede weer snel gewend hé ! Ik heb het al serieus koud momenteel.
Dus wat kunnen we dan beter doen dan een kaartje maken waar je gelijk vrolijk van wordt en het warm van krijgt. En voilà, dit is het resultaat.



Gebruikte materialen :
- kaartbasis Action
- Let's get away Project Life Card Collection
- blossem pons SU
- circle pons SU
- petal pons SU
- Flower Patch stempelset SU
- inkt SU

Fijne avond nog,
Liefs
Ilse

donderdag 19 maart 2015

Scrap My dream Challenge Maart

Dag iedereen

Op één van mijn kaartjes liet er mij iemand weten dat er op Scrap My Dream ook een leuke challenge liep. Neem maar eens een kijkje op de blog. 

Deze maand werd er gemaakt met een sketch . Dit heb ik er van gemaakt :


Wat heb ik allemaal gebruikt ?
- cardstock SU
- Moonlight paper stack SU
- Mixed bunch stempelset SU
- Blossem punch SU
- inkt SU
- circle pons SU
- strik gemaakt met Silhouette Cameo

Hi hi, leuk weetje : ik was de aller eerste deelneemster van de challenge ,-)

Fijne avond nog,
Ilse

zondag 1 maart 2015

# 89 Friday Sketch Challenge

Goede morgen iedereen

Vandaag wil ik jullie mijn deelname aan de challenge van Friday Sketch Challenge laten zien. Ik vond de schets ( die je terugvindt als je op de bloglink klikt ) heel mooi en vrij eenvoudig om te maken.

Onder het motto : gebruik eerst eens op wat je allemaal liggen hebt voor je weer iets nieuws koopt ;), heb ik het mooie DSP van Retro Fresh van Stampin Up nog eens boven gehaald . Dit is het resultaat geworden:


Gebruikte materialen :
- coastal cabana, backed brown sugar en tangelo twist cardstock van Stampin Up
- DSP Retro Fresh van Stampin Up
- Perfect Pennants stempelset van Stampin Up
- Blossem pons SU
- circle pons SU
- banner dies SU
- button SU
- bakery twine SU

Ik ben echt tevreden van het resultaat !
Fijne zondag nog,
Liefs van Ilse