Goede morgen iedereen
Vandaag wil ik jullie mijn deelname aan de challenge van Friday Sketch Challenge laten zien. Ik vond de schets ( die je terugvindt als je op de bloglink klikt ) heel mooi en vrij eenvoudig om te maken.
Onder het motto : gebruik eerst eens op wat je allemaal liggen hebt voor je weer iets nieuws koopt ;), heb ik het mooie DSP van Retro Fresh van Stampin Up nog eens boven gehaald . Dit is het resultaat geworden:
Gebruikte materialen :
- coastal cabana, backed brown sugar en tangelo twist cardstock van Stampin Up
- DSP Retro Fresh van Stampin Up
- Perfect Pennants stempelset van Stampin Up
- Blossem pons SU
- circle pons SU
- banner dies SU
- button SU
- bakery twine SU
Ik ben echt tevreden van het resultaat !
Fijne zondag nog,
Liefs van Ilse