Pagina's

Posts tonen met het label Cards and Wishes. Alle posts tonen
Posts tonen met het label Cards and Wishes. Alle posts tonen

vrijdag 4 december 2015

'Tis the season

Goede avond iedereen

Ventje en zoon zijn naar den Hubo sé . Hubo heeft een kerstactie waar je kon op intekenen : een nordmann kerstman en een dolce gusto koffiemachine voor slechts 30 euro . Daar kunde het nie voor laten liggen hé, en niks boven de geur van een echte kerstboom in huis . Kijk er al enorm naar uit om straks de boom te versieren. Hopelijk blijft Lara er flink van af want tis nen deugniet zenne, onzen dikke choco labbie ,-)

Vandaag laat ik jullie dit kaartje zien, ook weer eentje uit de kerstkit van vorig jaar van Ingrid van Cards & Wishes. Weer een heel eenvoudig kaartje vind ik, maar toch heel erg mooi. 



Gebruikte materialen :
- kaartbasis Action
- sequins Stampin Up
- kerstkit van Cards & Wishes
- trim koord zilver van Stampin Up

Fijne avond iedereen.
Dikke zoen van Ilse

maandag 30 november 2015

Merry Christmas

Goede avond lieve vrienden.

We zijn alweer maandag; een nieuwe werkweek is weer gestart. Gisteren was het echt geen weer om een hond door te jagen. Wat doe je dan ? Juist, gezellig knutselen.

Ik ben best wel heel erg fier op deze kaart. Kunnen jullie de leuke webwinkel van Ingrid, Cards & Wishes ? Ik ben verzot op de mooie kits die Ingrid altijd maakt. Soms laat ik ze maanden liggen, en dan neem ik ze 20 keer in mijn handen om alle mooie spullen te bekijken . Jammer dat ze deze keer geen tijd had om kerstkitjes te maken. Maar hé, sjans dat ik de mijne van vorig jaar nog liggen had. 

Alles komt uit de kit, behalve de zilveren koord, die is van Stampin Up. Zelfs het papier zat bij de kit, die kon je als aanvulling bestellen. Vind ik altijd net iets makkelijker want soms komen de kleuren toch niet helemaal uit hé. 

Reuze benieuwd wat jullie er van vinden... 




Geniet van jullie avond. 
Liefs
Ilse


zondag 14 juni 2015

Fijne vadertjesdag pa !

Hallo iedereen

Met dit weer kom ik amper in mijn hobbykamer. We hebben zo een groot intex zwembad, met dit weer moet ne mens niet meer hebben dan af en toe een plonske kunnen doen. Zaaaalig.

Gisteren heb ik mijn early birthday present van mijn man en zoon gekregen : een elektrische fiets. Ik kon hun niet meer volgen als ze gingen fietsen, dus bleef ik altijd lekker thuis met Lara . Maar vanaf nu kan ik dus terug mee. Gisteren een testje gedaan en het ding rijdt verdomd lekker :p

Vandaag laat ik jullie het zakje zien dat ik voor onze pa gemaakt heb. Geen cadeau's voor hem, hij is het gelukkigste met bonnekes van zijn lievelingscaféétje zodat pa en ma daar al es iets kunnen gaan drinken. Dan kopen we toch dat, niet ? Maar wel in een mooi zakje verpakt :p


Gebruikte materialen :
- loonzakje van Cards & Wishes 
- moonlight design paperstack SU
- little letters thinlits dies SU
- mousache die van SU
- on film dies SU
- lint SU
- banner dies SU
- wasknijper Action

Geniet nog van het zonnetje en aan alle papa's een fijne vadertjesdag gewenst ! 

Liefs
Ilse

zondag 10 mei 2015

You made my day

Goede namiddag iedereen

Eerst en vooral voor alle mama's onder ons : een fijne moedertjesdag ! Tibo had op school zelf confituur gemaakt : aardbeien met rabarber, super super lekker.

Gisteren ook zijn feest gehouden voor zijn Lenteviering van vorige week. 't Was super lekker en super gezellig.

Dus gisterenavond als ontlading even knutselen. Ik maakte dit You made my day kaartje. 
De fresh petals DSP paper stack blijft mijn TOP favoriet. Ik vind de kleurencombinaties zo mooi hé, echt waar.



Gebruikte materialen :
- fresh petals paperstack SU
- kaartbasis van Action
- whisperwhite, coalstal cabana, saharah sand en soft sky cardstock
- vlinderpons Martha Stewart
- labels collection framelits SU
- circle card thinlits die SU
- best day ever stempelset SU ( gratis SAB product 2015 )
- touw Cards & Wishes
- banners framelits die

Geniet van jullie zondag en zeker van de twee warme dagen die ons te wachten staan !

Liefs van Ilse

zondag 19 april 2015

lift #85!

Hallo iedereen 

Wat een leuke challenge weer op de Lift Challenge blog . Ik kon niet anders dan gewoon meedoen.  Ik vond het zo een leuke kaart geworden, maar ik ben best wel trots op mijn lift ook. Hier komt ie dan : 



Gebruikte materialen : 
- witte kaartbasis action
- Moonlight paperstack SU
- lost lagoon, helo honeu, basis grey cardstock SU
- starbust framelits SU
- gorgeous grunge stempelset SU
- vlinderpons Martha Stewart
- celebrate today stempelset SU
- bakerstwine Cards & wishes
- hoekpons SU
- essential hardware clips SU

Fijne zondag nog,
Liefs van Ilse

zaterdag 21 maart 2015

# 90 Friday Sketch Challenge

Goede namiddag dames

Whoop whoop hebben jullie de badge al zijn blinken op mijn linker rechter sitebar ? Ik was bij de top 3 van de Friday Sketch Challenge.

Dus kunnen we niet anders om nog eens mee te doen hé. Deze keer ook weer een leuke sketch bij Friday Sketch Challenge

Dit is wat ik ervan gemaakt heb :


Deze materialen heb ik gebruikt :
- witte kaartbasis Action
- hoekpons SU
- cardstock en inkt van SU ( baked brown sugar, crisp cantaloupe en pistachio pudding )
- doilly van Cards & wishes
- starbust mallen van SU
- DSP in colours van SU
- in colours sequins van SU
- starbust sayings stempel set

Fijne zaterdag nog iedereen
Liefs van Ilse



zondag 22 februari 2015

# 88 Friday Sketch Challenge

Goedemorgen iedereen

Brrr buiten is het hier ongelooflijk koud, serieus gevroren hier . Dus binnen lekker warm aan de knutsel. 

Vandaag laat ik jullie mijn deelname zien voor de Friday Sketch Challenge 

Ik heb het vrij eenvoudig gehouden omdat ik het zo wel leuk vond. 
Dit is het geworden :



Gebuikte materialen :
- kaartbasis van de Action
- real red cardstock van SU
- DSP bright collection van SU
- magnolia stempel Edwin
- tekst " May all of your wishes come true" uit een verjaardagskit van Cards and Wishes
- rhinestones van de Action

Fijne zondag nog,
Ilse
x

zaterdag 21 februari 2015

Challenge # 174 Freshly Made Sketches

Goede morgen iedereen

Het was bij mij zeer lang geleden, maar ik heb mijn aquarel kleurpotloden nog eens boven gehaald . Ik nog een deel Edwin en Tilda's klaar gestempeld liggen, en aan gezien het vakantie was ...

Met dit kaartje doe ik mee aan de Challenge bij Freshly Made Sketches. De sketch was heel mooi vond ik. 


Dit is wat ik er van gemaakt heb : 



Gebruikte materialen :
- real red en whisper white cardstock van SU
- stempel Magnolia
- embosfolder van Darice
- Birthday uit kit van Cards and Wishes
- knoopjes Boekenvoordeel
- doily gemaakt met Silhouette Cameo

Ik vind het allesinds wel een super lief kaartje.
Fijne zaterdag nog iedereen,
Knuffels van Ilse




woensdag 18 februari 2015

Voor mijn twee Valentijnjes

Dag iedereen

Ik wou jullie toch mijn twee Valentijnkaartjes nog laten zien die ik voor mijn twee ventjes gemaakt heb. Eentje voor mijn man, en eentje voor mijn zoontje . Die mag ik zeker niet vergeten .




De gebruikte materialen zijn :
- crumb cake cardstock SU
- DSP Valentijn SU maar ik ik weet niet meer hoe het noemt juist
- uilenpons ( om de kleine hartjes te maken )
- kreukellint van Cards and Wishes
- stempelset en mallen set Hearts a Flutter SU
- beige bloem van Cards and Wishes
- de you & me stempel : Peferct Pennants stempelset
- de andere stempel : Petite pairs stempelset

Geniet nog van de krokusvakantie !
Liefs van Ilse

maandag 16 februari 2015

Twee vliegen in 1 klap

Goede morgen iedereen

Met dit kaartje doe ik mee aan 2 challenges : de Cheerful Sketches Challenge en Team Utopia Challenge . Bij de sketches blog werd er een sketch gegeven en bij de andere blog moest je werken rond het kleurrijke logo . 

Dit heb ik er van gemaakt :


Gebruikte materialen :
- cardstock SU : crushed curry en bermuday bay
- DSP SU Birthday Bash Specialty
- markers SU : coastal cabana en coral red ( wegens het niet hebben van de juiste kleuren ) 
- petal pons
- Cheerful Critters stempelset
- lint van Cards and Wishes
- button van SU

Hopelijk vinden jullie het mooi.
Geniet nog van jullie dag,
Ilse

zaterdag 14 februari 2015

Challenge # 173 Freshly Made Sketches

Goede middag lieve bloggertjes

Alvast een fijne Valentijn toegewenst vandaag. Dat jullie dat gevuld mag zijn met véél warmte, vriendschap en liefde. Hier bij ons is het elke dag Valentijn zeg maar, we hebben dit niet nodig om te weten dat we elkaar graag zien. We gaan morgen samen met ons zoontje wel eten .

Vandaag laat ik jullie mijn deelname zien voor de challenge van de Freshly Made Sketches . Ik vond de sketch zeer leuk om te doen. 

Dit is de sketch :

Dit is wat ik er van gemaakt heb :


Mevrouw Uil moet precies wel naar de oogarts want er scheelt iets met haar oog . Tijd voor een brilletje misschien mevrouwtje ?

Gebruikte materiaal :
- cardstock van Stampin Up : coastal cabana ( mijn favouriet ), crumb cake
- uilenpons van Stampin Up
- blaadjes gemaakt met Silhouette Cameo
- kreukellint van Cards and Wishes
- decorative label pons van Stampin Up
- curly label pons van Stampin Up
- DSP Stampin Up : retro fresh
- A fitting occasion stempelset van Stampin Up  

Veel succes aan alle deelnemers en nog een fijne dag,
Creatieve groetjes
Ilse