Goede avond iedereen
Ventje en zoon zijn naar den Hubo sé . Hubo heeft een kerstactie waar je kon op intekenen : een nordmann kerstman en een dolce gusto koffiemachine voor slechts 30 euro . Daar kunde het nie voor laten liggen hé, en niks boven de geur van een echte kerstboom in huis . Kijk er al enorm naar uit om straks de boom te versieren. Hopelijk blijft Lara er flink van af want tis nen deugniet zenne, onzen dikke choco labbie ,-)
Vandaag laat ik jullie dit kaartje zien, ook weer eentje uit de kerstkit van vorig jaar van Ingrid van Cards & Wishes. Weer een heel eenvoudig kaartje vind ik, maar toch heel erg mooi.
Gebruikte materialen :
- kaartbasis Action
- sequins Stampin Up
- kerstkit van Cards & Wishes
- trim koord zilver van Stampin Up
Fijne avond iedereen.
Dikke zoen van Ilse




.jpg)
.jpg)


