Goede namiddag dames
Whoop whoop hebben jullie de badge al zijn blinken op mijn linker rechter sitebar ? Ik was bij de top 3 van de Friday Sketch Challenge.
Dus kunnen we niet anders om nog eens mee te doen hé. Deze keer ook weer een leuke sketch bij Friday Sketch Challenge.
Dit is wat ik ervan gemaakt heb :
Deze materialen heb ik gebruikt :
- witte kaartbasis Action
- hoekpons SU
- cardstock en inkt van SU ( baked brown sugar, crisp cantaloupe en pistachio pudding )
- doilly van Cards & wishes
- starbust mallen van SU
- DSP in colours van SU
- in colours sequins van SU
- starbust sayings stempel set
Fijne zaterdag nog iedereen
Liefs van Ilse
.jpg)