Pagina's

Posts tonen met het label kerstkaartjes. Alle posts tonen
Posts tonen met het label kerstkaartjes. Alle posts tonen

woensdag 30 december 2015

Kleurenkaartenteam : 12 de schakel : Zilver en zwart

Goede morgen bloggertjes

Ik ben zeer fier om jullie mijn kaartje te showen voor de de schakel van het kleurenkaartteam. Ik moet eerlijk bekennen, hoewel het nu dé ideale periode is om kaartjes te maken in de opgegeven kleurencombinatie, heb ik héél lang moeten nadenken wat ik wou maken. 
Niet dat ik het gewenste materiaal niet had hoor, integendeel, ik wist niet wat ik wou maken. 
Benieuwd ?
Dit is het geworden :



Gebruikte materialen :
- zwarte cardstock Stampin Up
- glitter cardstock Stampin Up
- embellished ornaments bundle Stampin Up 
- zilveren sticker met Prettige Feestdagen

Voor morgen wens ik jullie : een heel fijne overgang naar het nieuwe jaar. Dat 2016 jullie veel warmte, vriendschap, tonnen goede gezondheid, en veel creativiteit mag brengen. 

Liefs
Ilse
x

maandag 28 december 2015

Op verzoek ... voor een kattenliefhebster

Goede morgen iedereen

Een collega vroeg me om een kaartje te maken voor kerst met een poes op. Haar dochter is blijkbaar dol op poezen. Ik had net furry friends van Avery Elle besteld, maar enkel de stempel. De malletjes waren daar niet meer te vinden. 
De poes heb ik dus zelf moeten uitknippen ,-)

De paperstack Merry Moments van Stampin Up vind ik super mooi. En nu is het een beetje groter van formaat, net iets beter vind ik dan vroeger. 

Dit is het geworden :
 


 Gebruikte materialen :
-  witte kaartbasis Action
-  DSPMerry Moments stack Stampin Up
- doilie Cards & Wishes
-  mini tags Cards & Wishes
- bruine cardstock + inkt Stampin Up
- Furry Friends ( Avery Elle stempel ) 
- circle pons Stampin Up
- tree pons Stampin Up

Fijne dag nog en bedankt om langs te komen.
Liefs
Ilse
x

zaterdag 26 december 2015

Eens iets anders geprobeerd #2

Goede morgen iedereen

Hopelijk  hebben jullie allemaal een fijne Kerstavond en Kerstdag achter de rug. Wij hebben het hier alleszins gezellig gehad. Kerstavond vieren we altijd enkel met ons gezinnetje, en op Kerstdag komen mijn ouders en de moeder van mijn man altijd bij ons eten. 

Vandaag wil ik jullie mijn tweede iets anders kaartje tonen. 


Gemaakt met de zelfde materialen, toch een iets andere uitvoering.
Vind ik ook wel mooi geworden in feite.

Gebruikte materialen :
- witte kaartbasis Action
- Flurry of Wishes bundle en save set Stampin Up
- soft sky cardstock Stampin Up
- inkt Stampin Up
- silver cording trim Stampin Up
- gorgeous grunge stempelset Stampin Up
- winter wonderland embellishments Stampin Up
 
Geniet nog van deze stralende tweede Kerstdag !
Liefs
Ilse
 

vrijdag 18 december 2015

Eens iets anders geprobeerd #1

Goede morgen iedereen

Ik wou eens een ander soort kerstkaartjes maken, niet met de meest traditionele kleuren maar wat meer modern. Ook qua lay-out iets anders es proberen.

Daarom haalde ik het Flurry of Wishes set van Stampin Up er bij. Ik kocht dit set in bundle met de bijpassende pons.

Dit heb ik van gemaakt :


Ik ben benieuwd naar wat jullie er van vinden ,-) .

Gebruikte materialen :
- witte kaartbasis Action
- Flurry of Wishes bundle en save set Stampin Up
- soft sky cardstock Stampin Up
- inkt Stampin Up
- silver cording trim Stampin Up
- gorgeous grunge stempelset Stampin Up
- winter wonderland embellishments Stampin Up

Fijne dag nog,
llse



zaterdag 12 december 2015

Merry Christmas

Goede morgen iedereen

Dit heel eenvoudig kerstkaartje wou ik toch nog even met jullie delen. Niet te veel tralalala , hier en daar een versieringske, maar ik vind het wel geslaagd.


Het rendier heb ik gesneden met mijn Cameo, wel stoer hé, zo een joekkel op de voorkant van een kaart ,-)

Gebruikte materialen :
- witte kaartbasis Action
- Merry moments DSP paper stack Stampin Up
- cardstock Stampin Up
- label pons Stampin Up
- touw Cards & wishes
- sequins Stampin Up

Fijne dag nog iedereen
Liefs
Ilse
xxx

vrijdag 4 december 2015

'Tis the season

Goede avond iedereen

Ventje en zoon zijn naar den Hubo sé . Hubo heeft een kerstactie waar je kon op intekenen : een nordmann kerstman en een dolce gusto koffiemachine voor slechts 30 euro . Daar kunde het nie voor laten liggen hé, en niks boven de geur van een echte kerstboom in huis . Kijk er al enorm naar uit om straks de boom te versieren. Hopelijk blijft Lara er flink van af want tis nen deugniet zenne, onzen dikke choco labbie ,-)

Vandaag laat ik jullie dit kaartje zien, ook weer eentje uit de kerstkit van vorig jaar van Ingrid van Cards & Wishes. Weer een heel eenvoudig kaartje vind ik, maar toch heel erg mooi. 



Gebruikte materialen :
- kaartbasis Action
- sequins Stampin Up
- kerstkit van Cards & Wishes
- trim koord zilver van Stampin Up

Fijne avond iedereen.
Dikke zoen van Ilse

maandag 30 november 2015

Merry Christmas

Goede avond lieve vrienden.

We zijn alweer maandag; een nieuwe werkweek is weer gestart. Gisteren was het echt geen weer om een hond door te jagen. Wat doe je dan ? Juist, gezellig knutselen.

Ik ben best wel heel erg fier op deze kaart. Kunnen jullie de leuke webwinkel van Ingrid, Cards & Wishes ? Ik ben verzot op de mooie kits die Ingrid altijd maakt. Soms laat ik ze maanden liggen, en dan neem ik ze 20 keer in mijn handen om alle mooie spullen te bekijken . Jammer dat ze deze keer geen tijd had om kerstkitjes te maken. Maar hé, sjans dat ik de mijne van vorig jaar nog liggen had. 

Alles komt uit de kit, behalve de zilveren koord, die is van Stampin Up. Zelfs het papier zat bij de kit, die kon je als aanvulling bestellen. Vind ik altijd net iets makkelijker want soms komen de kleuren toch niet helemaal uit hé. 

Reuze benieuwd wat jullie er van vinden... 




Geniet van jullie avond. 
Liefs
Ilse


zaterdag 28 november 2015

Jingle all the way ...

Goede avond lieve bloggertjes

Vandaag naar de voetbal gaan kijken van de zoon. Ze zijn met 3-2 gewonnen. Ze hebben in feite slecht gespeeld, maar hé, de overwinning is binnen, en dat is belangrijk voor de mannen hunne moral af en toe.

Vandaag weer een kerstkaartje. Een heel eenvoudig kaartje, met niet te veel tralala. Ik ben aan het knippen geslagen met het DSP papier van vorig jaar uit de holiday catalogus van Stampin Up . Knippen is niet echt mijn ding, maar kom.

O ja, nu we toch over knippen bezig zijn. Als jullie nog op zoek zijn naar de Stampin Trimmer, bij Miranda loopt een leuke actie. Je vindt er hier meer info over. De mijne is alvast besteld. 



Gebruikte materialen :
- kaartbasis Action
- Jingle all the way wouldmount bundle Stampin Up 
- DSP holiday cataloog vorig jaar
- zilveren sterren
- witte inkt
- real red inkt Stampin Up 
- whisper white cardstock

Geniet van de avond.
Liefs
Ilse
x

woensdag 25 november 2015

Merry Christmas - happy Holidays 1

Goede namiddag lieve bloggertjes

Vandaag een dagje thuis geweest, recup van de vorige woensdag toen ik een ganse dag moest gaan. Dus hebben we het nuttige aan het aangename gekoppeld en maar wat geknutseld.

Ik zou echt nog eens aan een aantal challenges moeten deelnemen, maar het ontbreekt me in tijd tegenwoordig.

Vandaag wou ik dit kaartje laten zien, met een lieve diecut van LOTV . Ik ben een enorm fan van hun stempels, maar ook van hun diecuts. 



Gebruikt materiaal :
- kaartbasis action
- doilie van Cards & Wishes
- mini tags van Cards & Wishes
- snowflakes elements van Stampin Up
- stevig cardstock van Stampin Up ( holiday cataloog 2014 )
- circle pons Stampin Up

En nu ga ik nog wat strijken .
Fijne avond nog iedereen

Liefs
Ilse

vrijdag 20 november 2015

Home for Christmas

Goede avond lieve bloggertjes

Wat een verschil in temperatuur tegen het begin van de week hé. Je voelt goed waar we stilletjes aan naar toe gaan : naar de winter. Maar het mag wel hoor : tegen de kou kan men zich kleden, alleen de regen vind ik zo rot .

Tijd voor een nieuwe kerstkaart. Ik had de Jingle all the way bundle van Stampin Up en de Embellished Ornaments Wood Mount bundle al geruime tijd thuis liggen, maar nog niets mee gedaan. Na veel gezien op Pinterest toch maar die twee bundles uit de kast gehaald, en dit is het eerste kaartje.


Die grootste vorm van de Embellished Ornaments Wood Mount vind ik zo mooi maar het lukt met niet om het er mooi uit te krijgen. Net als dat vlinder set, had ik - ondanks het feit dat ik er foam tegen geplakt heb - ook. 

Gebruikte materialen :
- cardstock Stampin Up ( whisper white en cherry chobler )
Embellished Ornaments Wood Mount Bundle Stampin Up
Jingle all the way bundle 
- zilveren lintje van Cards & Wishes shop

Geniet van de avond
Liefs van Ilse
x

zaterdag 14 november 2015

Time 2 chill

Goede avond iedereen

Hoe verschrikkelijk wat er daar in Parijs gebeurd is ! Je zal daar maar op citytrip zijn, of een concertje of een voetbalmatch gaan meepikken. Niet te geloven dat zulke dingen gebeuren. Hier zijn echt geen woorden voor. Mijn hart gaat uit naar alle slachtoffers van dit laffe geweld !

Ironisch genoeg gaat het leven verder ... Dus vandaag toch maar weer wat geknutseld. Persoonlijk vind ik tot nu toe mijn mooiste kerstkaart van dit jaar. 


Gebruikte materialen :
- cardstock Stampin Up
- basis kaart van Action
- PL kerstkaart van de holiday cataloog van vorig jaar
- Snow Place stempelset Stampin Up
- Snow friends framelits Stampin Up
- inkt Stampin Up
- Word bubbles dies Stampin Up 
- embellisment zilver Stampin Up

Geniet nog van elkaar, van mekaars vriendschap en liefde.
Nog een warme en vredevolle avond iedereen!

Dikke zoen,
Ilse

vrijdag 6 november 2015

Eentje gemaakt door de zoon

Goede avond iedereen

Vandaag een drukke dag geweest : Ikea bezoekje , schoenen gekocht voor de zoon en snel twee plaatselijke boetieks bezocht hier in het dorp die een outlet driedaagse hielden. Moet al eens kunnen hé, eens wat centjes laten rollen. Nu kunnen we er weer wat tegen.

Ik ben al enkele dagen druk in de weer aan een het maken van een bonnenboek voor mijn collega die aanstaande dinsdag haar laatste dag op het werk maakt, ze gaat namelijk op pensioen. Maar later meer daarover.

Terwijl ik aan het knutselen was, kwam Tibo naast me zitten, en maakte hij deze mooie kaart :


Ik vind em persoonlijk heel erg leuk geworden, en dag zeg ik echt niet omdat mijn zoon het kaartje gemaakt heeft. Hij heeft zich heel mooi ook het kleurenschema gehouden zoals ik het hem had uitgelegd, ook wel best mooi ingekleurd vind ik .

Gebruikte materiaal :
- witte kaartbasis Action
- Magnolia afdruk
- Stampin Markers
- Merry Moments DSP Paper Stack Stampin Up ( holiday 2015 )
- Home for Christmas Enamel Dots Stampin Up
- Real Red pompom Trim
- Mini Tag Cards & Wishes

Lekker veel reageren, dan maak je Tibo super blij ,-)
Fijne vrijdag.
Liefs
Ilse

zaterdag 31 oktober 2015

Mijn allereerste shaker kaart

Goede avond lieve blogvrienden

Vanavond is het hier lady's night ( lees Lara de hond en ik ); de zoon en de man zijn naar de voetbal . Match Westerlo tegen Club Brugge. Ik heb hen maar warm aangekleed want amaai, ik denk dat het dik kan tegenvallen buiten . 

Vandaag wil ik jullie mijn allereerste shaker kaart laten zien waar ik min of meer tevreden mee ben. De foto is misschien niet zo heel duidelijk omdat die windowsheet wat reflectie geeft. 

Ik ben wel te hevig geweest met het strooien van mijn sequins want mijn kerstbal zit een beetje te vol. Jeugdig enthousiasme zeker :p



Gebruikte materialen :
- witte kaartbasis Action
- All is Calm DSP SU 2014
- cardstock SU
- inkt SU
- sequins SU
- windowsheet SU
- flurry of whishes bundle SU 
- embellished ornaments bundle SU ( uitgestanste kerstbalvorm ) 
- Snow Place bundle SU ( stempel Merry Christmas ) 

Geniet van jullie avond, Lara en ik gaan dit zeker doen ( ikke met ne heerlijke chocojenever in de zetel en ons Lara met een heerlijke kom fris water hi hi hi )

Liefs
Ilse
xxx

woensdag 28 oktober 2015

Nog een kerstkaartje

Goede namiddag allemaal

We zijn vorig weekend naar Port Zélande geweest met vrienden. Zalig gewoon ! En heel goed weer gehad. We hebben zondag - met een dikke pull aan weliswaar - nog ferm een terrasje gedaan.

Vandaag wil ik jullie nog een kaartje laten zien met de leuke Snow Place en bijpassende framelits. 


Ik vind dat zo een leuke set hé. 

Gebruikte materialen :
- witte kaartbasis Action
- cardstock SU
- DSP All is calm SU ( holiday cataloog 2014 )
- stempelset Snow Place SU
- snow friends framelits SU
- sequins SU
- window labels collection framelits

Fijne woensdag nog !
Liefs
Ilse
xxx

zondag 18 oktober 2015

We zijn terug in gank geschoten :)

Goede middag iedereen

Even een korte update van de zoon zijn pijnlijke ontmoeting met de hark. Ondertussen zijn de draadjes er uit en is alles super mooi genezen. Hij heeft van't weekend al terug mee gevoetbald en er eentje kunnen scoren. We kunnen dus met een gerust hart zeggen dat er gelukkig geen ontstekingen enzo in de wonde zijn geraakt. Er hangt nog 1 klein petoeterig korstje aan . Als dat er af is, kunnen we deze nare herinnering voorgoed klasseren ,-)

Vandaag al redelijk sportief bezig geweest : samen met het ventje met de hond gaan wandelen en een klein half uurtje gaan fietsen. Dit laatste om de kroketjes wat te laten zakken hihihi.



Deze heb ik vorig weekend gemaakt. Deels met nieuwe materialen, deels met oude spullen van vorig jaar.

Gebruikte materialen :
- witte kaartbasis Action
- cardstock SU
- DSP All is calm SU ( holiday cataloog 2014 )
- stempelset Snow Place SU
- snow friends framelits SU
- sequins SU
- dollie Cards & Wishes
- banners framelits dies

Ben benieuwd wat jullie er van vinden.
Geniet nog van jullie zondag.

Liefs
Ilse

zondag 11 oktober 2015

Merry Christmas

Hello everybody

Inderdaad, het is heel erg lang geleden dat ik nog eens iets postte. Geen tijd gehad om te knutselen, en heel vaak zelfs geen goesting. En dan krijg ik niks gemaakt.

We hebben tussen door ook niet stilgezeten hoor thuis. We zijn nog steeds bezig om ons oerwoud ( onze achtertuin ) te fatsoeneren. Vorige week een ongeluk gebeurd met onze werkzaamheden. Marc en ik waren bezig, Tibo zat binnen met de hond. Toen kwam hij eens kijken wat we aant doen waren, trapt hij met zijn voet in de hark ( ja, die ik omgekeerd gelegd had GRRRRR ) . Gevolg : lelijke open en diepe vleeswonde dus naar spoed. De draadjes zijn er ondertussen uit, dus het is wel aan het genezen. 

Dit kaartje is nog eentje wat ik al liggen had. Het is ingekleurd met mijn watercolour pencils en geblenderd met de bleder pen van Stampin Up . 


Gebruikte materialen :
- kaartbasis Action
- SU DSP All is calm ( holiday cataloog 2014 )
- cardstock SU
- doily van Cards and Wishes
- sequins SU 
- zilver lint SU
- mini tag Cards and Wishes
- nestabilities

Ik heb zoveel nieuwe materialen liggen uit de nieuwe holiday cataloog van Stampin Up , maar de goesting ontbreekt soms. Laten we hopen dat het snel terugkeert ,-) Ik heb Sarah  al gezegd dat ik tegen mijn man al zei van dit weekend minstens 1 kaartje met mijn nieuwe spullen te maken. En het is gelukt, juist de mini tag nog bevestigen en ie is klaar :)

Geniet van jullie zondag.
Liefs
Ilse
xxx

zaterdag 22 augustus 2015

Merry Christmas says Tilda

Goede avond iedereen

Wat een zwoele dag vandaag hé. Lekker een plonsje gedaan in ons zwembadje. Dadelijk nog een wandeling maken met ons Lara, onze chocoladekleurige lab van drie jaar. Zo een schatje :)



Hier terug een kerstkaartje met mijn eigen retired collectie hi hi hi. Het meredeel van het gebruikte Stampin Up materiaal, komt uit de holiday catalogus van vorig jaar. Plek maken voor het nieuwe heet dat :p


Gebruikte materialen :
- witte kaartbasis Action
- All is calm DSP SU
- pear piazzizz & lost lagoon cardstock SU
- starbust dies SU
- sequins SU
- magnolia stempel ingekleurd met aquarel kleurpotloden
- aqua painters SU
- hoekenpons SU
- mini tag Cards & whishes

Geniet nog van de zomerse avond.
Liefs
Ilse
xxx