Pagina's

zondag 18 oktober 2015

We zijn terug in gank geschoten :)

Goede middag iedereen

Even een korte update van de zoon zijn pijnlijke ontmoeting met de hark. Ondertussen zijn de draadjes er uit en is alles super mooi genezen. Hij heeft van't weekend al terug mee gevoetbald en er eentje kunnen scoren. We kunnen dus met een gerust hart zeggen dat er gelukkig geen ontstekingen enzo in de wonde zijn geraakt. Er hangt nog 1 klein petoeterig korstje aan . Als dat er af is, kunnen we deze nare herinnering voorgoed klasseren ,-)

Vandaag al redelijk sportief bezig geweest : samen met het ventje met de hond gaan wandelen en een klein half uurtje gaan fietsen. Dit laatste om de kroketjes wat te laten zakken hihihi.



Deze heb ik vorig weekend gemaakt. Deels met nieuwe materialen, deels met oude spullen van vorig jaar.

Gebruikte materialen :
- witte kaartbasis Action
- cardstock SU
- DSP All is calm SU ( holiday cataloog 2014 )
- stempelset Snow Place SU
- snow friends framelits SU
- sequins SU
- dollie Cards & Wishes
- banners framelits dies

Ben benieuwd wat jullie er van vinden.
Geniet nog van jullie zondag.

Liefs
Ilse

12 opmerkingen:

  1. Wat een leuk kaartje Ilse! Wat fijn dat jouw zoontje zo goed is genezen :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Ilse,
    He, dat is een opluchting van de harkwond. Fijnhakt hij al weer kon voetballen.
    Je kaartje is enig! Zie ik dit en denk ik: oh ja, die had ik ook nog besteld...erg he!?
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk kaartje !! Goed dat je zoon er zo goed vanaf gekomen is . En ik ben vandaag 25 min . gaan joggen en dat deed deugd . Is me heel de week niet gelukt door zieken . Ik ben eind aug. begonnen met lopen , begonnen met 5 min en nu al 25 min. Fietsen doe ik bijna dagelijks , we hebben geen auto dus ik fiets meestal heel wat af ! Liefs Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Ilse,
    gelukkig dat je zoon weer hersteld is..
    je kaartje ziet er leuke en vrolijk uit,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oef voor je zoontje, fijn dat hij goed herstelt!
    Leuke kaart, prachtige stempelset!
    groetjes, nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha Ilse,
    ik ben ook terug 'in gank geschoten' ;)
    Heel erg leuke kaart en gelukkig is alles terug in orde met je zoon !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk kaartje, in heb de stempelset ook gekocht dus kan er ook Gaan invliegen
    Groetjes
    An

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Superleuke kaart,Ilse.Wat een schattige pinquïn.Fijn dat het hark incident zo goed is afgelopen voor je zoontje.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oeps, een aanvaring met een hark is niet prettig...fijn dat het goed afgelopen is Ilse!
    Je kaartje vind ik heel tof!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hoi
    Je heb er een toppertjes van gemaakt
    ze zijn super mooi.
    grtjs lisbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi,

    Kei toffe kaart.
    Goed dat het goed genezen is.


    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel mooie kaart Ilse ! Wat een geluk dat het met je zoon weer beter is ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen

Dank jullie wel voor de leuke berichtjes. Het is altijd leuk om ze te lezen.
Tot ziens,
Ilse
x