Goede avond iedereen
Vandaag een drukke dag geweest : Ikea bezoekje , schoenen gekocht voor de zoon en snel twee plaatselijke boetieks bezocht hier in het dorp die een outlet driedaagse hielden. Moet al eens kunnen hé, eens wat centjes laten rollen. Nu kunnen we er weer wat tegen.
Ik ben al enkele dagen druk in de weer aan een het maken van een bonnenboek voor mijn collega die aanstaande dinsdag haar laatste dag op het werk maakt, ze gaat namelijk op pensioen. Maar later meer daarover.
Terwijl ik aan het knutselen was, kwam Tibo naast me zitten, en maakte hij deze mooie kaart :
Ik vind em persoonlijk heel erg leuk geworden, en dag zeg ik echt niet omdat mijn zoon het kaartje gemaakt heeft. Hij heeft zich heel mooi ook het kleurenschema gehouden zoals ik het hem had uitgelegd, ook wel best mooi ingekleurd vind ik .
Gebruikte materiaal :
- witte kaartbasis Action
- Magnolia afdruk
- Stampin Markers
- Merry Moments DSP Paper Stack Stampin Up ( holiday 2015 )
- Home for Christmas Enamel Dots Stampin Up
- Real Red pompom Trim
- Mini Tag Cards & Wishes
Lekker veel reageren, dan maak je Tibo super blij ,-)
Fijne vrijdag.
Liefs
Ilse
