Hallo iedereen
Wat een leuke challenge weer op de Lift Challenge blog . Ik kon niet anders dan gewoon meedoen. Ik vond het zo een leuke kaart geworden, maar ik ben best wel trots op mijn lift ook. Hier komt ie dan :
Gebruikte materialen :
- witte kaartbasis action
- Moonlight paperstack SU
- lost lagoon, helo honeu, basis grey cardstock SU
- starbust framelits SU
- gorgeous grunge stempelset SU
- vlinderpons Martha Stewart
- celebrate today stempelset SU
- bakerstwine Cards & wishes
- hoekpons SU
- essential hardware clips SU
Fijne zondag nog,
Liefs van Ilse
.jpg)