Goede avond iedereen
Allereerst een van harte welkom aan Sabine, mijn nieuwe volgster. Hopelijk kunnen we elkaar een beetje inspireren.
Onlangs kreeg ik een Paaskaartje in de bus . Ik stuur zelf heel graag en heel veel kaartjes, maar voor Pasen, dat had ik in feite nog nooit gedaan. Ik heb dan ook geen stempels ofzo van Pasen in huis.
Onlangs kreeg ik een Paaskaartje in de bus . Ik stuur zelf heel graag en heel veel kaartjes, maar voor Pasen, dat had ik in feite nog nooit gedaan. Ik heb dan ook geen stempels ofzo van Pasen in huis.
Dan maar aan de slag met de Silhouette Cameo. Ik vond een tof bestandje in de Store dat alle elementen van Pasen in zich had : een ei en een haasje.
Gebruikte materialen :
- cardstock So Saffron van Stampin Up
- cardstock Wisper White van Stampin Up
- pons van Stampin Up ( de naam ontsnapt me even )
- Silhouette Cameo, Silhouette sketch pennen
Fijne avond nog
Ilse
x
.jpg)