Pagina's

Posts tonen met het label itty bitty accents punch pack. Alle posts tonen
Posts tonen met het label itty bitty accents punch pack. Alle posts tonen

zondag 7 juni 2015

Let's party

Goede morgen iedereen

Gisteren met onze vrienden een dagje Toverland gedaan. Op de Efteling na - 1 van de leukste pretparken als je het mij vraagt. 

Dit kaartje maakte ik voor de Su-per challenge , het was een kleuren combinatie die je moest maken : blackberry bliss, soft sky en sahara sand . Dit heb ik er van gemaakt : 



Gebruikte materialen :
- cardstock SU : sahara sand, whisper white, blackberry bliss
- stampin markers : sahara sand
- inkt SU : soft sky en blackberry bliss
- moonlight paperstack SU
- Cheerfull Critters stempelset SU ( I love this one :p )
- itty bitty accent pons SU ( bloemetjes ) 
- starbust sayings mal
- mal boekenvoordeel
- uilenpons SU  hartje )
- on film dies SU

Fijne zondag
Ilse

dinsdag 17 maart 2015

Happy ...

Goede avond iedereen

Wat een lekker weertje vandaag hé, jammer dat ik moest werken :( . Gelukkig is het eerdaags paasvakantie, ik ben echt wel aan verlof toe. Het is echt hectisch bij ons op het werk. En wat is er dan beter om je te ontspannen ? Inderdaad, wat knutselen. 

Deze kaart wil ik met jullie delen : 


Ik vind em wel bijzonder vrolijk geworden, en niet té veel tralala, daar hou ik niet zo van. Hoe ik die strik gemaakt heb ? Wel, met mijn Silhouette Cameo, via Pinterest een afbeelding gezocht, die getraceerd met de Silhouette en voilà, een perfecte strik :).

Ik had de paperstack Moonlight nog niet gebruikt en eigenlijk kan je er prachtige dingen mee maken. Ik vind het zulke mooie kleuren.

Gebruikte materialen :
- witte kaart Action deze keer
- moonlight paperstack SU
- cardstock SU
- happy die van Heidi Swapp
- circle pons SU
- Itty Bitty Accents Punch Pack

Geniet nog van de avond.
Liefs van Ilse