Vandaag de ganse dag opleiding gehad : invorderingen van belasting . Boeiende materie hé :p . Ik ben dus mentaal op van mij te concentreren .
Van't weekend nog een kaartje gemaakt om deel te nemen aan de Sketch Saturday Challenge.
Dit is em geworden :
Gebruikte materialen :
- cardstock SU
- DSP SU
- on film dies SU
- inkt SU
- hoekpons SU
- pennants SU
- You brighten my day SU
- sequins eigen voorraad
Veel succes aan alle deelnemers.
Fijne avond nog,
Liefs van Ilse
.jpg)