Pagina's

Posts tonen met het label 1 3/8ste circle pons. Alle posts tonen
Posts tonen met het label 1 3/8ste circle pons. Alle posts tonen

donderdag 14 mei 2015

J is for Joy

Goede namiddag iedereen

Vandaag was ik aan het bloghoppen en kwam op de leuke challenge bij ABC Christmas Challenge . De challenge deze keer was J for Joy. Dus snel kijken tussen de kerststempels of ik een stempel had waar Joy in kwam . Ja hoor :)

Dit is het geworden :



Gebruikte materialen : 
- kaartbasis Action
- cardstock Stampin Up : smokey slate en whisper white
- inkt Stampin Up : coastal cabana, smokey slate en bermuda bay
- 1 3/8ste circle pons Stampin Up
- stempel sets Stampin Up : Joy to the world & Cheerfull Christmas
- sterren eigen voorraad
- rhinestones Action 
- zilver lintje Stampin Up
- hoekjespons Stampin Up

Ik heb in feite er 2 gemaakt omdat ik niet kon kiezen. Die zal ik de volgende keer eens laten zien :)

Geniet van het extra lange weekend,
Liefs
Ilse
x