Goede avond iedereen
Vandaag toch al iets draaglijkere temperaturen , dus ideaal om toch weer eens achter de knutseltafel te kruipen. Mijn zoon mijn dinsdag naar een BBQ en lasershoot feestje gaan, dat vraagt dan om een centen-envelopje hé.
Dit is wat ik er van gemaakt heb :
Ik vind die papieren paperclipjes zo schattig !
Gebruikte materialen :
Cherry On Top A4 Cardstock Assortment Pack
Whisper white cardstock
| Cherry On Top Designer Series Paper Stack memorable moments stempelset
|
Fijne avond nog,
Liefs
Ilse
