Pagina's

Posts tonen met het label butterfly stempelset SU. Alle posts tonen
Posts tonen met het label butterfly stempelset SU. Alle posts tonen

dinsdag 28 juli 2015

Smack down techniek

Goede avond lieve bloggers

Vandaag kwam ik op Facebook een filmpje tegen, gemaakt door mijn maatje Miranda Mols van Stampin Utopia . Ze gaf uitleg over hoe je met de smack down techniek héél snel en eenvoudig mooie achtergrondjes voor je kaartjes kan maken.

Omdat het er allemaal zo poepsimpel uitzag, wou ik direct ook es proberen. Jammer dat de kwaliteit van de foto niet geweldig gelukt is, maar mijn kaart des te beter .

Verbluffend hoe je op zo een eenvoudige manier zulke mooie achtergronden kan maken.

Dit is wat ik er van gemaakt heb : in feite moet je met je stempel een keer gewoon drukken, en de rest van de inkt er gewoon naast smacken, dit een paar keer herhalen tot je een mooie achtergrond hebt. 


De twee kleuren die ik gebruikt heb, zijn gumbal green en real red. Jammer dat het groene niet goed uitkomt op de foto, maar ik wou persé dit aan jullie showen :p

Gebruikte materialen : 

- Butterfly Basics Clear-Mount Stamp Set : daarvan gebuikte ik de varen en de vlinder als achtergrond stempel
Butterflies Thinlits Dies
- rel red , whisper white en gumbal green cardstock
- gumbal green inkt 
- real red lint
- cheerfull critters stempelset 

Geniet nog van jullie avond
Liefs
Ilse

zaterdag 14 maart 2015

Weer een lift kaartje :)

Hallo iedereen

Ondertussen zijn we drie dagen verder, hoofdpijn weg en een pak beter gezind :p . Ik snak echt naar een weekje verlof, wat tot rust komen en er een gezellig tussen uit knijpen met manlief, zoonlief en hondlief :) 

Vandaag laat ik jullie weer een kaartje zien dat ik MOEST liften gewoon. Dit is het origineel :



En dit is wat ik ervan gebakken heb :




Ik ben niet helemaal tevreden eigenlijk, dus ik ga hem nog eens liften tot het wel helemaal mijn goesting is . Die kader vind ik te groot, maar het was een heel gedoe eer ik met mijn cameo dat tot een wat wenselijk formaat had. Die lotus bloem is niet echt dat wat ik had willen gebruiken maar ik dacht dat ik die bloem niet had. Tot ik - als ik klaar was natuurlijk - mijn doosje van de vlinderstempels opendeed, en welke stempel zit daar wel in : inderdaad die van de liftkaart grrrr .

Gebruikte materialen:
- cardstock soft sky, crumb cake, wisper white van SU
- lotus stempel ( sale a bration actie 2015 )
- butterfly dies
- butterfly stempelset
- inkt SU

Fijne zaterdag iedereen.
Liefs van Ilse