Pagina's

woensdag 22 juli 2015

Sprinkles of Life : # 2 : de boom

Dag iedereen

Vandaag is de zoon zijn voetbalkamp begonnen , 4 dagen van vrij intensief voetballen. Hij ligt hier al pietdood in de zetel, zo moe was hij van al dat voetballen :) Niks gewoon hé , die jeugd van tegenwoordig. Das iets heel anders dan fifa spelen op de xbox hi hi hi .

Onder het motto " belofte maakt schuld ", hier mijn tweede kaartje dat ik gemaakt heb met het fantastische set Sprinkles of Life van Stampin Up .

Benieuwd wat jullie er deze keer van vinden : 



Gebruikte materialen : 
- Sprinkles Of Life Photopolymer Stamp Set
Cherry On Top Designer Series Paper Stack
Cherry On Top 8-1/2" X 11" Cardstock Assortment Pack
Punch Corner Project Life
- inkt Stampi n Up
-  cirkle pons
- hout embosfolder Darice

Fijne avond nog iedereen,
Liefs van Ilse
xxs

7 opmerkingen:

  1. Helemaal anders als het eerste, mar weer geweldig gelukt
    Groetjes
    An

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaart Ilse,
    ik vind het bloemenrandje zo lief..
    Leuke uitdrukking Pietdood hihi..nog nooit van gehoord,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oooo , deze ik kei leuk !! Liefs ☆ Sarah ☆

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele leuke kaart Ilse met leuke kleurtjes.
    Groetjes Veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Weer een heel mooie kaart, met leuke en vrolijke kleuren ! Bedankt voor je commentaar op mijn blog ! Groetjes Enny

    BeantwoordenVerwijderen

Dank jullie wel voor de leuke berichtjes. Het is altijd leuk om ze te lezen.
Tot ziens,
Ilse
x