Goede namiddag iedereen
Wat een lekker weertje . De zoon heeft geluk, ze gingen vandaag op schoolreis naar Planckendaal, idaal weertje nu voor de kinderen!
Vandaag wil ik jullie dit kaartje laten zien. Ik kwam een gelijkaardig op Pinterest tegen, heb het wat aangepast en dit is het mijne geworden :
Gebruikte materialen :
- cardstock SU
- gorgeous grunge stempel SU
- kaartbasis Action
- petal parade stempel SU
- petal pons SU
- inkt SU
- celebrate today stempel SU
- on film dies SU
Fijn weekend,
Ilse
.jpg)
