Pagina's

maandag 2 november 2015

75 lentes jong ... mijn papa !

Goede namiddag iedereen

Lekker weertje vandaag hé. Als je door de venster naar buiten kijkt, zou je niet zeggen dat het al november is. Het zonneke schijnt heerlijk op je buiten. 

Vandaag is mijn papa jarig. 75 kaarsjes heeft hij mogen uitblazen, kan al tellen hé. 

Dus zijn we vandaag maar achter de knutseltafel gekropen om een aangepaste kaart en een envelopje te maken. Onze pa heeft het allerliefste bonnekes van zijn stamcafé in 't dorp, dan kan hij met ons ma en met Tibo al eens ene gaan drinken. Die bonnetjes hebben we dan maar in het cadeauzakje gestopt en er gelijk een bijpassende kaart voor gemaakt.

De kaartvorm is niet die van Stampin Up , maar wel die van Boekenvoordeel. Ik zag deze liggen, en het grote voordeel aan deze mal vind ik dat er ook twee reserve stukjes bij zijn, die het papier een maatje kleiner uitsnijden ( ja ja, ik heb het gezien, de rechterkant is omgekeerd :p ) . Dat mis ik wel bij die mal van Stampin Up.


Wat vinden jullie er van ?

Gebruikte materialen :
- DSP Stampin Up
- circle pons en bloempons Stampin Up
- ponpon lint Stampin Up
- snij mal flipkaart Boekenvoordeel
- cijfertjes Action
- tiny letters mal Stampin Up 
- cardstock Stampin Up.

Fijne maandag nog iedereen, voor mij morgen werken dag :( :( . 

Ilse

10 opmerkingen:

  1. Fijne kaart voor je vaders verjaardag, inderdaad al een bijzondere!
    Mooi gemaakt!
    groetjes, nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met de verjaardag van je vader. Je hebt een mooie kaart voor hem gemaakt.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi Ilse ! Dat zal je vader plezieren . Die mal zag ik nog niet bij de boekenvoordeel . Leuk !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Ilse gefeliciteerd met jouw vaders verjaardag! Je hebt een heel leuke kaart voor hem gemaakt :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Ilse,
    75 jaar gefeliciteerd..wat heb je een mooie kaart gemaakt, ik wist niet dat ze deze verkopen bij Boekenvoordeel,
    ziet er gaaf uit,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Ilse, wat een gave kaart voor je vader van 75. Van harte met hem!
    Mooie stans zeg, ken ik niet!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oeh leuke ilse daar hij wel blij mee geweest zijn.
    Mijn paps wordt deze maand 78 jaar jong.
    Groetjes, Veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Erg leuke kaart Ilse ! Gefeliciteerd met je vader en ik ben blij dat ik niet de enige ben die dat mist bij de mal van SU.
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een prachtige kaart Ilse, daar zal je vader heel blij mee zijn ! De Boekenvoordeel in de stad is gesloten, wegens verbouwingen, ik hoop dat ik binnenkort daar weer terecht kan en die mal vind, ziet er heel tof uit ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Margo ,
    hele leuke , mooie kaart
    daar zal je papa heel blij mee zijn ook van harte gefeliciteerd met de verjaardag van je vader
    liefs van martine

    BeantwoordenVerwijderen

Dank jullie wel voor de leuke berichtjes. Het is altijd leuk om ze te lezen.
Tot ziens,
Ilse
x