Goede namiddag iedereen
Lekker weertje vandaag hé. Als je door de venster naar buiten kijkt, zou je niet zeggen dat het al november is. Het zonneke schijnt heerlijk op je buiten.
Vandaag is mijn papa jarig. 75 kaarsjes heeft hij mogen uitblazen, kan al tellen hé.
Dus zijn we vandaag maar achter de knutseltafel gekropen om een aangepaste kaart en een envelopje te maken. Onze pa heeft het allerliefste bonnekes van zijn stamcafé in 't dorp, dan kan hij met ons ma en met Tibo al eens ene gaan drinken. Die bonnetjes hebben we dan maar in het cadeauzakje gestopt en er gelijk een bijpassende kaart voor gemaakt.
De kaartvorm is niet die van Stampin Up , maar wel die van Boekenvoordeel. Ik zag deze liggen, en het grote voordeel aan deze mal vind ik dat er ook twee reserve stukjes bij zijn, die het papier een maatje kleiner uitsnijden ( ja ja, ik heb het gezien, de rechterkant is omgekeerd :p ) . Dat mis ik wel bij die mal van Stampin Up.
Wat vinden jullie er van ?
Gebruikte materialen :
- DSP Stampin Up
- circle pons en bloempons Stampin Up
- ponpon lint Stampin Up
- snij mal flipkaart Boekenvoordeel
- cijfertjes Action
- tiny letters mal Stampin Up
- cardstock Stampin Up.
Fijne maandag nog iedereen, voor mij morgen werken dag :( :( .
Ilse
