Pagina's

zondag 17 januari 2016

Happy blooming birthday

Goede avond iedereen

Tegenwoordig ben ik zo druk bezig met kaartjes maken, dat ik amper tijd heb om te bloggen :( . Ik heb me ingeschreven voor een tweedaagse beurs, hopelijk wordt mijn inschrijving aanvaard . Omdat het twee dagen zijn, moet je toch voldoende voorraad meenemen denk ik . Dus ondanks het feit dat ik nog niet weet of ik mag gaan, ben ik toch maar vollenbak bezig met het maken van kaartjes. Want als dit niet doorgaat, dan is er altijd plan B hé ,-) 

Dit is het tweede kaartje dat ik gemaakt heb, als keuzemogelijkheid voor mijn collega. ( ze heeft ze trouwens allemaal genomen :p ) . Weer met bijna hetzelfde materiaal, maar toch heel anders. 


Gebruikte materialen :
- kaartbasis Action
- cardstock Stampin Up
- flower patch stempelset Stampin Up
- itti bitty accent punch Stampin Up
- rhinestones Action
- scallop oval punch Stampin Up
- decorative label punch Stampin Up

Fijne avond iedereen.
Liefs
Ilse

10 opmerkingen:

  1. Mooi kaartje Ilse en ik ga duimen dat je die 2-daagse kan doen!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart ! Ik duim voor de beurs en vooral voor een goede opkomst en super verkoop ! Ik heb het 3 keer geprobeerd en het was telkens geen succes dus ik begin er niet meer aan ! Hopelijk is de organisatie bij jou beter !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi Ilse en weer in je kleurtjes !
    Ik hoop voor je dat je mag meedoen en dat het een fijne ervaring voor je is . Liefs Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Ilse,
    wat een leuke kaart, de kleuren zijn erg mooi, het zou super zijn dat je op de beurs zou mogen staan,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi kaartje Ilse, prachtige bloemen en mooi van kleur!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een heel mooie kaart Ilse, en hopelijk heb je succes met de beurs ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kleurtjes Ilse en prachtige stempels . Hopelijk mag je met je kaartjes op de beurs staan, zou heel leuk zijn ...
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Superleuke kaart en mooi stempelwerk,Ilse.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank jullie wel voor de leuke berichtjes. Het is altijd leuk om ze te lezen.
Tot ziens,
Ilse
x