Pagina's

donderdag 28 januari 2016

Good Luck


Goede morgen iedereen

Hier zijn we druk bezig met de voorbereidingen voor het beursje. Ik ga proberen om voor zoveel mogelijk verschillende gebeurtenissen kaartjes mee te nemen : voor leuke en minder leuke dingen des levens.

Mijn zoontje heeft me geholpen om kaarten doosjes te maken. Ik sneed de cardstock op maat, en Tibo scoorde de lijnen. Da's echt teamwork hé. Ik ga per soort van papier, een doosje maken waarin enkele kaarten zitten waaruit ze kunnen kiezen. Per soort stal ik er natuurlijk enkele ten toon. 

Deze kaart zal in het doosje van de fresh prints komen te zitten :


Gebruike materialen :
- witte kaartbasis Action
- fresh prints paperstack Stampin Up
- blossem punch Stampin Up
- circle punch Stampin up
- cardstock & inkt Stampin Up
- Silhouette Mint ( stempel Good luck mee gemaakt )
- gorgeouss grunge stempelset Stampin Up
- swirl Magnolia die
- corner punch Stampin Up 

Fijne dag nog iedereen 
Liefs
Ilse
xxx

6 opmerkingen:

  1. Zo leuk Ilse ! Ik ben ook benieuwd naar de doosjes die jullie gemaakt hebben ! Die laat je toch ook een keertje zien hoop ik ! Leuk zo'n teamwork en samen knutselen !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tof dat Tibo je zo goed helpt ilse. Mooi kaartje.
    Groetjes, Veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een samenwerking, leuk hoor, zo ook je kaartje echt heel leuk!


    gr.LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een leuke kaart Ilse,
    mooie kleuren, fijn dat jullie zo goed samen werken,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Tof !!! Teamwork is fijn !!!
    Succes !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een heel mooie kaart Ilse, leuk dat je zoon meehelpt ! Succes met de beurs ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen

Dank jullie wel voor de leuke berichtjes. Het is altijd leuk om ze te lezen.
Tot ziens,
Ilse
x