Goede morgen iedereen
Hier zijn we druk bezig met de voorbereidingen voor het beursje. Ik ga proberen om voor zoveel mogelijk verschillende gebeurtenissen kaartjes mee te nemen : voor leuke en minder leuke dingen des levens.
Mijn zoontje heeft me geholpen om kaarten doosjes te maken. Ik sneed de cardstock op maat, en Tibo scoorde de lijnen. Da's echt teamwork hé. Ik ga per soort van papier, een doosje maken waarin enkele kaarten zitten waaruit ze kunnen kiezen. Per soort stal ik er natuurlijk enkele ten toon.
Deze kaart zal in het doosje van de fresh prints komen te zitten :
Gebruike materialen :
- witte kaartbasis Action
- fresh prints paperstack Stampin Up
- blossem punch Stampin Up
- circle punch Stampin up
- cardstock & inkt Stampin Up
- Silhouette Mint ( stempel Good luck mee gemaakt )
- gorgeouss grunge stempelset Stampin Up
- swirl Magnolia die
- corner punch Stampin Up
Fijne dag nog iedereen
Liefs
Ilse
xxx
