Goede namiddag iedereen
Ik zag hier in bloggerland kerstkaartjes met de vleet passeren en ik dacht bij mezelf : Meeuske, het wordt misschien toch tijd dat je der ook es aan gaat beginnen ,-) .
Kennen jullie dat ook ? Zoveel spullen nog liggen in je voorraad en toch weer leuke dingen in de nieuwe cataloog gezien hebben ? Vandaar dat ik dacht dat het misschien wel es handig zou zijn om al een deel te verwerken, zodat ik plaats heb om het nieuwe te leggen ,-) De nieuwe holiday cataloog van Stampin up staat weer supervol leuke dingen, en ja, mijn verlanglijst is behoorlijk lang :)
Met dit kaartje doe ik mee aan de challenge bij Chocolate, Coffee & Cards . De challenge was Frame it, en daar komt dit kaartje volgens mij perfect voor in aanmerking.
Gebruikte materialen :
- kaartbasis Action
- cardstock SU : soft sky, pear piazzizz,
- afdrukje Magnolia ingekleurd met watercolour penselen
- aquapainters SU
- on film dies SU
- all is calm DSP SU ( collectie vorig jaar )
- mini tagje van bij Cards & Wishes
- corner punch SU
- zilver lintje SU
- sequins SU
- sneeuwvlokken
Fijne woensdag nog iedereen !
Liefs
Ilse
