Goede morgen iedereen
Vandaag de eerste dag van de krokusvakantie. Is dit in Nederland ook zo ? Tibo moet twee daagjes naar paake en maake gaan, de rest van de vakantie zijn ofwel Marc ofwel ik thuis . Kwestie van een goed evenwicht te vinden zeker ,-)
Vandaag wil ik jullie twee kaartjes laten zien, gemaakt met 1 van de cadeautjes die je krijgt met de Sale a bration actie van Stampin Up . Ja, ik weet het, de kuikens zijn precies niet echt geweldig goe gekleurd. Soms lukt het goed met die aqua painters, en soms gaat het van geen kanten. Dus alle tips zijn welkom ! Maar toch wou ik ze jullie laten zien, omdat ik ze toch best schattig vind !
Gebruikte materialen :
- cardstock Stampin Up
- cardstock + papier Hema
- stitched ovals MFT
- stempel Happy Easter uit Eggstra Special Easter van Lawn Fawn
- grassprietjes uit Shelterint Tree van Stampin Up
- inkt Stampin Up
- envelopje Stampin Up
- Honeycomb happiness free SAB van Stampin Up
Fijne maandag en geniet van de krokusvakantie !
Liefs
Ilse





