Goede namiddag iedereen
Ik kreeg onlangs de vraag of ik wist hoe zo een trapkaart gemaakt werd en of ik dat al geprobeerd had . Euh, neen, dat ziet er me verdikkele vrij ingewikkeld uit :p.
Dus bibi wat aan het googelen en ik vond een zeer goede werkbeschrijving . Deze kan je hier terug vinden, op de site van Noor Design.
Ik ben met het maken van de basis - zonder hulp van de Silhouette Cameo - toch wel een dik uur zoet geweest zenne. Maar het meest belangrijke is, dat ik mijn basis heb hé . En dit is em geworden :
Nu nog decoreren en aankleden, en dat is zowel de voorkant, als de binnenkant hé want je kan de kaart gewoon dichtvouwen zodat die in een enveloppe geraakt.
Hopelijk verpruts ik het nu niet met de afwerking :p
Ik hoop er nog aan toe te komen dit weekend, anders zal de afwerking voor een andere keer zijn .
Fijn weekend nog,
Ilse
x
.jpg)