Pagina's

Posts tonen met het label bonnenboekje. Alle posts tonen
Posts tonen met het label bonnenboekje. Alle posts tonen

woensdag 11 november 2015

Pensioen van mijn collegaatje ...

Goede namiddag bloggertjes

Gisteren was het de laatste dag van Francine, mijn collega . Ze wordt dit jaar 60 jaar en kon op pensioen gaan. Groot gelijk dat ze gaat, ik zou het ook doen, geen seconde twijfelen ,-). Maar ik ga ze wel verschrikkelijk hard missen. 16 jaar hebben we samengewerkt, best wel lang hé aangezien ik nog maar 40 ben ,-)

We hadden natuurlijk ook enkele cadeautjes voorzien. Enkele grappige cadeautjes maar ook verschillende cadeaubonnen : van de C& A, een sportbon, van haar favouriete restaurant, van den Action,... Enfin, we hadden zo een tiental bonnen. 

Ze vroegen of ik een originele manier kon bedenken om de bonnen te overhandigen. Dus maakte ik het boek " Het leven vanaf je pensioen " . Alle bonnen omschreven in 1 tekstballonnetje, en de bonnen verstopt in de zelfgemaakte envelopjes.








 Ze was er super blij mee, dus ik ben blij dat ik het gemaakt heb. 

Gebruikte materialen :
- cardstock Stampin Up
- little letters mal Stampin Up
- Word stempelset en mallenset Stampin Up
- retro fresh design papier Stampin Up
- on film dies Stampin Up
- KJEG stempelset Stampin Up 
- blossem pons Stampin Up
- circle pons Stampin Up

Ik ga je missen Francientje, het ga je goed !

Liefs
Ilse